Avatar billede homemicky Nybegynder
05. april 2005 - 21:16 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hardware / software monitoring på skrivebord (program)

Hejsa allezusammen

jeg stødte på et program engang, som jeg ikke kan huske hvad hedder nu. og jeg tror det anvendeligt i forbindelse med overclocking.
Jeg har brug for et program, som jeg jo ikke kan huske hvad hedder, men programmet kan monitorer eks. cpu hastighed, hd plads, operativ system, ram forbrug osv, som skal på  skrivbordet i baggrunden. Men også at det var et freeware, og man kunne skifte skins osv. Er der nogen, der kan hjælpe mig??

Med venlig hilsen

Michael Borchmann
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2005 - 21:18 #1
måske serious samurize?
Avatar billede pepi Nybegynder
05. april 2005 - 21:21 #2
Kunne det tænkes at programmet hedder BGINFO det ligner det du efterlyser og er freeware?
Avatar billede homemicky Nybegynder
05. april 2005 - 21:49 #3
cool, ja det hedder samurize. Men jeg tror lige, at jeg også vil tage et kig på BGINFO, tusinde tak. :-)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
05. april 2005 - 21:50 #4
Hvad med Statbar?