Avatar billede pana Nybegynder
06. april 2005 - 13:17 Der er 7 kommentarer

Sende 5 emails pr 11 sekund

Hvad ville det koste at få en programmør til at lave et script der sender 5 emails ud hver 11 sekund, endtil fx en hel mailling liste på 1000 emails?
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
06. april 2005 - 13:19 #1
www.php.net/mail
www.php.net/pause
www.php.net/while

^^ de 2/3 link kombineret og du har din løsning.
Bemærk dog at PHP typisk har max_execution time på 30 sek, og det derfor ikke vil være muligt at sende så mange emails via. pop3

Skaf dig din egen smtp server, og kig på http://pear.php.net/mail og pause funktionen.
Avatar billede cpfrande Nybegynder
07. april 2005 - 09:06 #2
Hvorfor kun 5 mails pr. 11. sekund?
Avatar billede pana Nybegynder
12. april 2005 - 15:21 #3
Vores host har en meget streng email politik.
Avatar billede dmcn Praktikant
12. april 2005 - 15:34 #4
Har du overvejet at benytte et system specifikt udviklet til den type opgaver, og ikke bare et script, som risikerer at komme i karambolage med din hosts regler?
Avatar billede pana Nybegynder
25. august 2006 - 14:04 #5
Vi gik ud og gjorde hvad du sagde dmcn. Du kunne vel ikke lige ligge et svar? :)
Avatar billede pana Nybegynder
25. august 2006 - 14:05 #6
Og alister_crowley
Avatar billede dmcn Praktikant
25. august 2006 - 15:35 #7
Så skidt. :) Hvem valgte I?