Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
10. april 2005 - 02:28 Der er 78 kommentarer og
2 løsninger

Vurder min side

Jeg har en "portal"

Ved godt der er en masse fejl. Håber derfor at i vil fortælle nogen af dem så jeg kan få dem rettet

siden er " http://www.fictive.dk "

Vil have vurderet både design og funktioner

Mvh Glenovic16dk

PS: I kan logge ind med
Brugernavn: exp
Password: exp
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
10. april 2005 - 04:54 #1
Hvor ser du et design henne ?

Jeg ser en omgang frames med en masse døde sider i.
Avatar billede mr.malmros Juniormester
10. april 2005 - 05:15 #2
Der er jo ikke nogen piger derinde!!! Ellers meget pænt design, syndes jeg. Pæne farver, jeg fandt ikke lige noget at udsætte for krretik, men der skal nok være nogen der kan.
Avatar billede mjl Nybegynder
10. april 2005 - 09:30 #3
xxqullexx > burde du ikke lade være med at bedømme noget du ikke har et klap forstand på?

glenovic16dk > Du skal lære meget, meget, endnu, før vi kan bedømme dit arbejde - din side er en stor fejl. Kom tilbage med noget ordentligt, før du beder om bedømmelser...

hilsen Conrad
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. april 2005 - 10:05 #4
mjl - har du fået det forkerte ben ud af sengen? hvad giver dig ret til at bestemme hvad en god og dårlig vurdering er?

Alle kan da have forstand på at vurdere det design, når man vurdere ud fra en brugers syn?

Glenovic - synes designet er bygget meget tradionelt op, hvilket også gør den kedelig at se på i længden.
Derudover synes jeg den ligner arto meget, og hvis du bygger på samme koncept som arto burde du måske prøve at varriere dit design en anelse mere.

Men bliv ved med at knokle på, og prøv læs på sider som www.comigang.dk http://webmaster.hephey.dk www.html.dk og lær de forskellige ting, i takt med du udvikler små projekter.
Avatar billede jokkejensen Novice
10. april 2005 - 10:13 #5
kig lige på din cell padding til menuen...

dine skygger i dine logoer er kastet på... de skal sku være med ens hældning.. ellers ser det skævt ud..

Men ellers en meget traditionel side, uden nogen form for kontraster... kig eventuelt på www.colormatch.dk og find en kontrast farve..
Avatar billede mjl Nybegynder
10. april 2005 - 10:17 #6
Okay sorry - det er altså ikke Eksperters vurdering af et design, bare en masse brugeres mening - fint nok - jamen så er din side bare kanon - flot design, bruger venlig - den sidder lige i skabet!
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. april 2005 - 10:19 #7
mjl - når man beder om at få vurderet sin side i et offentligt forum, hvor alle kan deltage, så kan man da ikke forvente at det KUN er eksperter der svarer? og hvornår er man ekspert?
Avatar billede jokkejensen Novice
10. april 2005 - 10:28 #8
mjl : lad os se noget ordentligt design ?
Avatar billede mjl Nybegynder
10. april 2005 - 10:37 #9
Dette er min sag...

Når en bruger vælger Eksperten til vurdering af sit design, går jeg ud fra, at han ønsker en seriøs vurdering af det han har lavet - derfor kan det jo ikke gavne ham/hende, at man ikke aner hvad man taler om. Dette forum "Eksperten", skulle vel være et sted, hvar man får ekspert-hjælp til både det ene og det andet - vurdering af design, set fra mit skrivebord, handler vel om, vurdering - skal jeg ha' vurderet min møntsamling, går jeg til en ekspert på området, så jeg får den bedste hjælp.

Mange useriøse brugere priser et design til skyerne, hvor alt er gået galt, bare for at lyde smarte, eller for at score points - dette kan brugeren ikke være tjent med, da Eksperten gerne skulle give ekspert hjælp, eller har jeg i mine 5-6 medlemsår misforstået noget...?
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. april 2005 - 10:42 #10
ja det tror jeg egentlig du har.

Hvis du går ud og udvikler en side til et firma som har en målgruppe der siger 12-16 årige drenge der kan lide at chatte.
Så kan du få nok så mange gamle rutinerede eksperter til at gå i detaljer med farvevalg og jeg skal komme efter dig. Men hvis du får nogle fra deres målgruppe til at vurdere, har de måske noget helt andet at sige.

Alle folk kan komme med en vurdering hvordan de synes siden er, hvis xxxgullexxx synes den er fed, og det eneste han mangler er nogle piger på siden, så er det hans vurdering, at du ikke synes den er pæn er din vurdering.

Det er op til spørger hvilke han vælger at give point til, og hvilke ting han vil rette sig efter.

Det er ihvertfald ikke op til dig at svine andre brugere til, og heller ik op til dig at vurdere om xxxgullexxx's vurdering er dårlig eller ej, det kan kun være op til spørger.
Avatar billede plazm Nybegynder
10. april 2005 - 10:43 #11
mjl, så er det netop du har misforstået noget.

For lige netop din kommentar kan han ikke bruge til en skid. Han får at vide det er noget lort.
"Fedt. Hvad kan jeg så bruge det til. Nå så må jeg lave noget helt andet"

Du mangler at give en grund til hvorfor at det er noget lort.
Eks. så er det jokkejensen skriver 10/04-2005 10:13:46 flere tusinde gange mere værd for opretteren end det du kom med.

Ud fra din kommentar kommer han ikke videre.
Avatar billede mjl Nybegynder
10. april 2005 - 10:47 #12
Fair nok - min kommentar var ikke nyttig...!

Jeg må så lige finde ud af, hvad det hele handler om - sorry - men det er dog godt, at mine HiJackThis logs bliver gennemgået af eksperter.

Jeg undskylder mange gange - glenovic16dk - og håber du ser bort fra mine indlæg - god fornøjelse med din side...
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. april 2005 - 10:50 #13
du kan ikke sammenligne en hijackthis log og en sitevurdering.

hijackthis log - EN løsning

sitevurdering - mange folks meninger.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2005 - 11:34 #14
mjl> jeg gennemgår log, men er ikke ekspert...

Dine udtalelser er mig totalt uforståelige og jeg kan SLET ikke følge dem.
At vurdere design/funktioner er der - som triple-x skriver - ikke een løsning på, men mange.
Rensning af en log kan kun gøres på en måde - dvs. man kan bruge mange redskaber til at fjerne snavs med, men slutresultatet vil blive det samme, uanset valget af værktøj.
Avatar billede mjl Nybegynder
10. april 2005 - 11:55 #15
Nej nej - fint nok....

Jeg mente bare, at vurderingerne skulle være seriøse - som den første i denne tråd skriver - Citat; "Hvor ser du et design henne ? Jeg ser en omgang frames med en masse døde sider i."

...og det var netop hvad man skulle vurdere "frames med en masse døde sider i" og det fik [xxgullexx] til at skrive - Citat; "Der er jo ikke nogen piger derinde!!! Ellers meget pænt design, syndes jeg. Pæne farver, jeg fandt ikke lige noget at udsætte for krretik, men der skal nok være nogen der kan."

Jeg kan godt se, at manges vurdering er fin nok, og at det er svært at være ekspert på smag og behag, men helt ærligt - man kan da ikke vurdere et design, ud fra "en omgang frames med en masse døde sider i" ....

Men jeg har undskyldt mine indlæg, og vil ikke genere eller svine spørgeren - men min mening/vurdering var, at der skal mere til en vurdering, end en overskrift...!
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. april 2005 - 11:58 #16
jeg læser det første indlæg som at siden ikke lige har virket i det sekund.

Jeg synes ik det ligner døde frames, for mig er en død frame en frame der ikke har nogen indhold.

Her er der både login, hvor han har oprettet et demo login hvor der er nogle ting og sådan. Jeg synes der er nok at begynde at vurdere på. Men lad os slutte diskutionen her.
Avatar billede apo Praktikant
10. april 2005 - 12:23 #17
Glenovic16dk > Jeg synes bestemt at du mangler at gennemarbejde designet noget mere. Selve farvevalget er fint nok (som siderne ser ud d.d. her kl. 12), hold fast i det, men du mangler at give siderne noget personlighed, f.eks. i form af grafiske elementer (logo, topbanner og andre grafiske elementer). Jeg faldt ikke over fejl i de funktioner jeg testede, så det ser ud til at fungere.

Derudover synes jeg at det er svært at vurdere et site hvor indholdet på siderne endnu ikke er det store; Jeg vil hellere give dig min vurdering når du er nået et godt stykke videre fra nu. Arbejd videre med idéen, så tror jeg at det bliver godt :-)

Apo
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
10. april 2005 - 12:31 #18
Til alle der kritiseret min side vil jeg da tage imod kritikken og prøve at arbejde med det. Men vil også lige informere om at jeg ikke er prof. og eller Programmør. Er b´lot 16 år og ved at jeg har meget at lære endnu.

Og tak til alle der kunne finde lidt positivt ang min side.

Mvh Glenovic16dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. april 2005 - 12:34 #19
held og lykke med din ide og side.

Undskyld for den diskution vi havde i dit spørgsmål

smider et svar hvis du mener mit indlæg kunne bruges
Avatar billede apo Praktikant
10. april 2005 - 13:54 #20
Glenovic16dk > Når jeg vurderer et site tager jeg ikke hensyn til alder eller evner, men ser på helheden som hvis jeg var en almindelig bruger der tilfældigvis var faldet over sitet via eks. Google.

Samtidig ser jeg på hvilken målgruppe sitet appelerer til, og derved om sitet opfylder målgruppens forventninger; Dette bruger jeg til at vurdere hvor kritisk jeg skal være i min bedømmelse af sitet.

Som udgangspunkt kan man sige at hvis et site har et autentisk og gennemarbejdet look (og det samme gælder for funktionalitet og indhold) appelerer dette 9 af 10 gange til en seriøs og derfor kritisk målgruppe. Men hvis et site ikke er gennemarbejdet, og look, funktionalitet og indhold er derefter, vil målgruppen formentlig være af den mindre seriøse slags.

Det jeg vil sige med dette er, at du selv bestemmer hvor seriøs en målgruppe du vil have, men vil du have fat i den seriøse slags skal du virkelig arbejde for det - For generelt er brugerne kolde og kyniske omkring webmasterens alder, evner og baggrund; Hvis sitet ikke appelerer til deres forventninger, forsvinder de lige så hurtigt som de kom ind på sitet.

Få styr på dine egne forventninger til sitet (hvad du vil med sitet), find ud af hvordan du vil imødekomme dine egne forventninger og arbejd som ind i helvede for at realisere projektet.

Din alder har stort set ingen betydning i forhold til det at lave et website (Jeg har set ret proffesionelt udseende og fungerende sites lavet af 14-15-årige).

Mit råd: Fortsæt arbejdet med sitet og vær så kritisk omkring dit arbejde som du selv forventer at dine besøgende vil være, så kan du ende med et rigtig fedt site.

Brug Eksperten når du har færdiggjort et område på sitet, som du gerne vil have testet og vurderet. Så er jeg sikker på at du nok skal få god og konstruktiv kritik tilbage.

Nok en lidt rodet smøre, men jeg håber at du kan gennemskue min mening :-)

Apo
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
10. april 2005 - 15:23 #21
Jaja
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
10. april 2005 - 15:25 #22
Det ved jeg godt, men det var bare som om at mange folk her inde ( ikke dig ) men nogen andre havde meget høje forventninger og sådan. Og så ville jeg bare lige informere dem om at jeg ikke var prof
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
10. april 2005 - 15:26 #23
Jeg kan kun set et banner og en masse 404 sider....
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
10. april 2005 - 15:27 #24
The page cannot be displayed
There are too many people accessing the Web site at this time.

Please try the following:

    * Click the Refresh button, or try again later.
    * Open the www.fictive.dk home page, and then look for links to the information you want.

HTTP 403.9 - Access Forbidden: Too many users are connected
Internet Information Services
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
10. april 2005 - 15:39 #25
Ja den køre ikke på stabilt server lige for tiden :)

Undskylder hvis mange har haft den fejl
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
10. april 2005 - 16:13 #26
Bør indformere om at siden er nede lige nu da der bygges på nyt deisgn :)
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
10. april 2005 - 23:58 #27
Nu køre siden, Men designet er langt fra færdigt, og har ikke fået linket til alle siderne endnu.

Mvh Glen
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 00:00 #28
langt bedre, du er helt sikkert på din rette vej, men din buede streg er meget hakket i det, den kan du gøre bedre. Menuen er rigtig god, hva med at lave en mouseover så knapperne nærmest synker ned når man kører musen over ( sig til hvis du ik forstår )

Du mangler også en farve, tilføj kontrast farve så vi kan få noget liv i designet.

Men du er klart på rette vej
Avatar billede jokkejensen Novice
11. april 2005 - 02:03 #29
men glenovic, jeg ved ikke om jeg tager fejl, kl er lidt mange... men du laver det da ikke i frames vel ?

for at gøre en lang historie kort, så lad være med det, brug andre mere moderne metoder som css+tabeller eller css+div tags.. event SSI til design..
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
11. april 2005 - 15:15 #30
Jamen det må da tage en hel del på serveren hvis man sætter det op i tabeller?

Så skal den jo hente det HELE Hver gang?
Men hvordan kan det være at Frames ikke er godt?
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
11. april 2005 - 15:16 #31
Mange tak Triple-x

Jo, Forstå godt hvad du mener med en mouse over. Der tror jeg at jeg laver. :)

Men hvor ville du sætte andre farver ind henne?
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 15:18 #32
det ved jeg ikke helt, men synes der mangler en kontrasts farve til de sandfarvede farver.
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
11. april 2005 - 19:08 #33
Kan du eventuelt give en farvekode der kunne passe inde?

Jeg synes at det er lidt problematisk at finde en farve som vil falde godt ind sammen med den sandfarvede samtidig med at der er noget kontrast.
Avatar billede apo Praktikant
11. april 2005 - 19:18 #34
Glenovic16dk > Prøv evt. at lave halvcirklen under "Velkommen til Fictive.dk" i en rødlig eller rødorange. Måske vil F'et i dit logo også tage sig godt ud i samme nuance?

Apo
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
11. april 2005 - 19:21 #35
Det prøver jeg Apo :)

Hvis der er nogen der ved hvordan man laver en mouseover over en celle så den skifter baggrunds billede i cellen?

Mvh Glenovic16dk
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
12. april 2005 - 00:07 #36
Apo > Nu har jeg prøvet og give den noget i stil med den farve du beskrev. Var det noget i den stil du havde i tankerne :)
Avatar billede apo Praktikant
12. april 2005 - 17:59 #37
Hmm... Jeg havde forestillet mig en nuance der var mere rød end gul :-)

Apo
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
12. april 2005 - 21:31 #38
Okey Apo, Har du evt en farvekode du syns ville være god at putte ind :)

Mvh Glenovic16dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. april 2005 - 21:37 #39
jeg synes den farve du bruger nu allerede har gjort rigtig meget, kan du ikke selv se det også? du skaber noget mere blikfang ved det.
Men jeg vil lade Apo fortsætte da det lyder til at han har nogle ideer, hvilket jeg ikke har :)
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
12. april 2005 - 21:47 #40
Syns da du har hjulpet meget Triple X og været god til at komme med din mening :)

Jo, kan godt se hvad du mener. Man bliver mere fandet, der er mere liv. Den anden side var for " død "
Avatar billede apo Praktikant
12. april 2005 - 22:26 #41
Glenovic16dk > Jeg har ikke haft tid til at spore mig ind på den præcise nuance, men prøv f.eks. med denne:

#F56415

Måske kan det give dig lidt inspiration...

Apo
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
12. april 2005 - 23:01 #42
Nu har jeg sat den farve der inde, så kan det altid være jeg tilpasser den lidt hvis jeg nu synes det :)

Men mange tak for alt den hjælp alle sammen :)

Flere forslag og idéer må stadig gerne gives.
Både ang design og funktioner :)
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
13. april 2005 - 20:14 #43
Ville gerne lige høre jeres mening om den blå farve jeg lige har prøvet at putte ind midlertidigt :)

Mvh Glenovic16dk
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 12:53 #44
Jeg har foretaget lidt design ændring nu og lagt noget kontrast ind,
Ville gerne lige høre jeres mening.

Så tag lige et kig på " www.fictive.dk " og giv jeres mening ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. april 2005 - 13:38 #45
du er helt sikkert på rettevej, er ked af at teksten i toppen er blevet uskarp, det synes jeg ik er fedt.

Kan godt lide den nye farve du har fået med ind, men husk at føre den igennem hele designet, dne kunne evt også bruges på h1 overskrifter.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. april 2005 - 13:43 #46
Det er i hvert fald blevet MEGET bedre...

glad for du droppede de "grimme" buer...
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. april 2005 - 13:44 #47
nu har du ændret så den ikke er uskarp i toppen, men synes det bliver lidt for meget rød, prøv at kør den gule farve med ind i selve teksten i toppen, så de igen står som "kontraster" til hinanden.
Men ja du er helt sikkert på rette vej ser rigtig godt ud
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 14:35 #48
Ja det kan du måske have ret i. Det prøver jeg lige og kigge lidt på og lave det så der ser godt ud :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. april 2005 - 16:42 #49
prøv at lave disse tekster
Profilbillede og Galleri kører mm. røde
Avatar billede apo Praktikant
14. april 2005 - 18:41 #50
Jamen dog... Nu begynder det at ligne et website ;-)

Der er virkelig sket forbedringer i forhold til det første design jeg så; Det har også pyntet med en kontrastfarve i selve designet! God idé med den røde bund.

Dog kan jeg ikke se dit banner i toppen af siden (Jeg ser kun en hvid flade), men det kommer vel.

Apo
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 18:44 #51
Er der nogen der har et forslag til hvad man kan kalde " Grin " " Kram " Og " Kys " under et menu punkt istedet for bare " K K G " Noget der måske lyder lidt bedre?
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. april 2005 - 18:45 #52
hvorfor ikke illustrer det istedet?

Grin, en stor grinende mund
kram - en bamse
kus - 2 store smækfede røde læber ;) eller måske bare et læbestifts aftryk.
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 18:48 #53
Jamen oppe i menupunktet?

Der kan jeg jo ikke sætte billeder ind?
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 18:59 #54
Mange tak apo :)

Har haft god nytte af alt min hjælp her på siden, vil gerne både give Triple-x og Apo point.
Så Hvis i begge vil have points må jeg lige oprette et spørgsmål hvor i kan komme ind og ligge et svar :)

Men skriv lige hvis i ønsker points.
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. april 2005 - 19:05 #55
du kan sagtens give os begge point her :D  når vi begge har lagt et svar deler du bare point mellem os
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 19:38 #56
Nåå, det vidste jeg ikke lige :) Men så lig svar Apo hvis du ønsker point :)
Avatar billede apo Praktikant
14. april 2005 - 19:59 #57
Så lægger jeg et svar :-)

Apo
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 20:07 #58
Så har jeg accepteret jer begge 2 :)

Hvis i har andre idéer må i da stadig gerne komme med dem :)

Men synes i har hjulpet mig rigtig meget, mange tak for hjælpen :)
Avatar billede apo Praktikant
14. april 2005 - 20:15 #59
Glad for at kunne hjælp, og tak for points :-)

Du kan lave nogle ikoner til K K G, som du placerer ude i den venstre del af forsiden (Der hvor der står "Dette er blot en test"). Det giver dit site lidt mere personlighed hvis du selv laver dem, så du derved har noget grafik som ikke findes på andre sites...

Apo
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. april 2005 - 20:25 #60
Jeg takker også for point :) og skulle det være en anden gang, jeg har ikke mere lige nu, men hvis du laver mere på sitet er du velkommen til at smide et link herinde ind i mellem så vi kan følge med.
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 20:41 #61
Har set inde i min chat på min side at en har skrevet " Hvordan logget jeg af chatten " Og der står altså forlad chatten i højre side :)
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 20:42 #62
Det skal jeg nok ;)
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 20:50 #63
Men jeg har egentlig lige et spørgsmål
Hvordan kan det være at frames er dårligt?
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 20:59 #64
Apo >

Jeg har jo også ikoner til at give kram kys og grin, Det kan du se hvis du går ind på andres profiler.

Og det er helt egen grafik!
Avatar billede apo Praktikant
14. april 2005 - 21:05 #65
Glenovic16dk > Måske kan du bruge ikonerne som blikfang på forsiden, så de der ikke er logget ind kan se dem. Brug det til at gøre sitet interessant for folk der 'bare lige kommer forbi'.

Det gælder jo om at fastholde folk når de først er havnet på dit site ;-)

Apo
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 21:49 #66
Ja det har du jo ret i :)

De skal jo få det indtryk af at der er nogen på siden selv om de ikke er logget ind :)
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 22:48 #67
noget på siden*
Avatar billede webcreator Nybegynder
14. april 2005 - 22:58 #68
Hej.

Jeg synes udgangspunktet for din side er ganske god. Den er ikke videre "levende", og kan da godt virke en anelse tør. Men på den anden side så foretrækker jeg sites, som jeg kan finde det relevante indhold på, frem for grafik-tunge sider, hvor indholdet er både rodet og besværligt at finde.
Men det afhænger selvfølgelig af din målgruppe.

I bunden af dit site har du skrevet : "Mød din venner url, opret en bruger og få adgang til alle fictive's funktioner"

Hvad mener du med "Mød dine venner url" ? Skulle der mon stå "Mød dine venner irl"?

Fortsæt endelig med det gode arbejde. Jeg tror at et nyt banner i toppen kunne sætte lidt gang i kludene - og evt. en smart, animeret guide, som byder velkommen til siden (eller noget i den retning :-)
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 23:09 #69
Med " Mød dine venner URL " mener jeg bare at man skal møde sine venner på nettet, så ved jeg ikke om det er mig der har misforstået " URL " Har jeg det?

IRL betyder jo " In real life " ?

Ellers tak for det positive og tak for rådene, det vil jeg prøve at arbejde med

Hvor på siden finder du indholdet rodet?
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
14. april 2005 - 23:13 #70
Nåå. Du mente ikke at min side var rodet men derimod nem at finde ud af webcreator?

Misforstod det vidst :P
Avatar billede apo Praktikant
15. april 2005 - 17:53 #71
Det er jo en hel føljeton efterhånden... Hver dag er der sket noget nyt på sitet! Det har i hvert fald pyntet med ikonerne i venstre side, hvilket samtidig gør forsiden mere interessant og fangende for førstegangsbesøgende.

Jeg kan godt følge Webcreator i at teksten i bunden ikke er den mest sigende. Måske ville det være mere forståeligt for alle, at skrive "Mød dine venner online..." i stedet for "Mød dine venner url...", som kræver at man ved hvad en 'url' betyder.

Men fortsæt endelig arbejdet, jeg må sige at det går fremad :-)

Apo
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
15. april 2005 - 20:04 #72
Mange tak Apo :)

Ja det har du fuldstændig ret i :) Alle skal jo forstå " Slogan'et " :)

Tak for det positive :)
Avatar billede apo Praktikant
15. april 2005 - 21:17 #73
Men jeg kan stadig ikke se dit topbanner??!

Det kan skyldes at min firewall er sat til at filtrere reklamer fra (Måske opfatter den dit banner som en reklame?), og da det er en almindelig brugt firewall vil jeg ikke være den eneste med det problem; Det skal du nok være opmærksom på.

Apo
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
16. april 2005 - 21:46 #74
Jamen hvordan får man den til ikke at opfatte mit banner som reklame apo ?
Avatar billede apo Praktikant
19. april 2005 - 20:00 #75
Jeg ved faktisk ikke hvad der gør, at jeg kan se noget grafik mens andet bliver sorteret fra som reklamer :-/

Apo
Avatar billede mjl Nybegynder
25. april 2005 - 20:01 #76
Hej glenovic16dk

Ked af det, hvis jeg var for dum i mine indlæg - det var ikke meningen, at svine dig - håber du kan tage imod denne undskyldning - tak!

hilsen Conrad
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. april 2005 - 20:08 #77
Flot Mjl :) ( karma rettet til )
Avatar billede mjl Nybegynder
25. april 2005 - 20:11 #78
Tak triple-x, jeg vil helst være en ven - og ikke en nar!
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. april 2005 - 20:13 #79
hehe ;) det er også en lidt bedre titel at have :D

Meen ang dit design glenovic så kan jeg se du endnu en gang har opdateret det og kan egentlig bedre lide farverne nu, men kan ikke lide dine runde ikoner :o) arbejd lidt med  dem, men du er helt klart på rette vej
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
04. maj 2005 - 14:36 #80
Det er i orden Mjl :)

Mange tak Triple X.

Ja de runde i koner skal designes HELT om. Det var jo oprindelig designet til mit gamle deising og de gamle faver. Så det skal justeres.

Har du mon en god farve man kunne give dem?
Så de måske også skabte lidt kontrast?