Avatar billede johnnybrian Nybegynder
19. april 2005 - 18:26 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Lav et Logo!

Hejsa!

Skal have lavet et logo til en organisation! Jeg er ikke særlig kreativ, og udlodder derfor 300 Point til det bedste forslag. :)

Firmaet hedder Axelgaard Universal IT

Hjemmesiden er it.axelgaard.org og den må meget gerne flettes ind.

Leveres gerne i .ai + Jpeg format.

Logoet må maks indeholde 3 farver.

Giv et bud, og jeg giver nogle point til den bedste! :)

/JB
Avatar billede bill20 Nybegynder
19. april 2005 - 20:09 #1
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
19. april 2005 - 20:21 #2
Mange tak for budet. Lad os se om der er andre kreative sjæle :)

Dog havde jeg regnet med noget som var lidt lettere at printe p+å eks. en kuvert, dvs ikke med så mange toneovergange.

/JB
Avatar billede voirsous Nybegynder
19. april 2005 - 22:13 #3
http://ein.dk/casperlogo/axelgaard.jpg
Logoet bygger kune på fonte så der er sådan set mere eller mindre mulighed for at få lavet det i de størrelser der passer dig. :)
Avatar billede bill20 Nybegynder
21. april 2005 - 08:10 #4
okii her er en i S/H
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/611135a.jpg

Mvh.
*Bill
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
21. april 2005 - 09:35 #5
Voirsous: Jeg kan ikke se dit forslag, har du fjernet det igen?

Bill: Dit ligner lidt mere et banner end et egentligt logo! Kan du lave det på en anden måde?

/JB
Avatar billede voirsous Nybegynder
21. april 2005 - 10:14 #6
Serveren var nede prøv igen
Avatar billede bill20 Nybegynder
21. april 2005 - 11:31 #7
Avatar billede weblex Nybegynder
22. april 2005 - 10:54 #8
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
22. april 2005 - 11:10 #9
weblex: kan på en måde godt li det, men det virker lidt for dystert når det kun er sort.

Kan du: Fremhæve et "i" i logoet, og måske prøve med nogle andre farver?
Avatar billede weblex Nybegynder
22. april 2005 - 11:52 #10
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
27. april 2005 - 17:33 #11
Kan godt li både Weblex og Voirsous foslag: Så i får 100 hver!

Tak for alle bud! :)

/JB