Avatar billede aagaard Nybegynder
20. april 2005 - 09:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVD System

BILKA har nogle DVD systemer til salg.

De har et til 1999.- hvor man sparer 500.-
Kan det anbefales?

De har også et til 1699 og 899.-
Kan de anbefales, og hvad ville i vælge, men først og fremmest kan det til 2K anbefales?
Avatar billede aagaard Nybegynder
20. april 2005 - 09:23 #1
Her er et link, så i kan se.
http://www.bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf/WebAvis/Ugens_tilbudsavis_Side22

Til dem der ikke lige ved hvad jeg mener med DVD system er hvor der er er en DVD, og højtaler, altså Surround Sound sæt ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2005 - 09:34 #2
Ingen af dem kan anbefales. Du kunne istedet finde 6 papkasser (den ene lidt større end de andre) og putte en sten i hver af dem. Det er ca. samme lydkvalitet.

Men hvorfor ikke bede dem derude i Bilka demonstrere systemerne for dig? Alternativt kunne du overveje F.eks. www.tapeconnection.dk eller www.hifiklubben.dk for seriøs rådgivning.

Og mon ikke gutterne ovre på www.hifi4all.dk er bedre at spørge end os her?
Avatar billede f-l-j Nybegynder
21. april 2005 - 17:20 #3
Enig, og det kan altså ikke betale sig at spare på et system, som du måske skal høre på i mange år.
Jeg kan fortælle dig at de fleste højtalere i bilka systemerne, er lavet af 2mm udvandet krydsfiner, det er omtrent lige så lyddødt som en kirke klokke.
Avatar billede aagaard Nybegynder
03. oktober 2005 - 20:45 #4
okay. tak for hjælpen