Avatar billede blueeye97 Nybegynder
28. april 2005 - 16:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overlib der viser indhold fra database

Jeg sidder og glor mig blind på et lille problem.

I mit script har jeg et udtræk fra en database:

echo "<table style='border: 0px dotted #000000'>";
echo "<td  width=456 bgcolor='#E6F2F8' ><font size='1' face='verdana'  color='red'>";
echo ('<a class="m" href="vis3.php?ID_submitted='.$data[0].''.'"</a>');
echo "$data[8]</td>";

echo "<td  width=100 bgcolor='#E6F2F8' ><font size='1' face='verdana'>";
echo "$data[13]</td>";

$data8 indeholder en overskrift som vises på udtrækket. Jeg vil godt lave det sådan, at man f.eks. får vist
en af de andre variabler i en overlib når musen føres hen over $data8.

<a onmouseover="return overlib('Her skal vises f.eks. $data2', AUTOSTATUS, WRAP);" onmouseout="nd();" class="m" target="_blank" href=" skal stadigvæk linke til vis3.php og tage $data0 med"><font face="Verdana" size="2">
Her skal $data8 vises</font></font></td>

Men jeg kan med f... vold og magt ikke finde ud af at få det hele i en enkelt linie.

Det er linierne:

echo ('<a class="m" href="vis3.php?ID_submitted='.$data[0].''.'"</a>');
echo "$data[8]</td>";

der skal virke med overlib

Vrøvler jeg eller er det til at forstå ? :o))
Avatar billede detox Nybegynder
28. april 2005 - 16:28 #1
<a onmouseover="return overlib('<?php echo $data[2]?>', AUTOSTATUS, WRAP);" onmouseout="nd();" class="m" target="_blank" href=" skal stadigvæk linke til vis3.php og tage $data0 med"><font face="Verdana" size="2">
<?php echo $data[8]?></font></font></td>

måske.
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
28. april 2005 - 19:18 #2
prøver..
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
28. april 2005 - 19:40 #3
virker :o)

Svar lige...
Avatar billede detox Nybegynder
28. april 2005 - 21:06 #4
c",)