Avatar billede plato Juniormester
30. april 2005 - 20:53 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Opgave: Logo

Hejsa alle.

Prøvede at lave dette spm i opgaver/grafiske. Men det kunne jeg ikke.

Er der nogle der kunne tænke sig, at prøve, at skabe et simpelt men fedt logo til filmnet.dk.
Det skal være 260 bredden x 70 højden px, hvis baggrund eller trans.

Hvis jeg ser noget jeg kan lide, kan jeg foruden pts kvittere med en 24 timer sæson 2 boks. Hvis ikke der er noget der falder i min smag, deler jeg pts mellem forslag.

På forhånd tak.
Avatar billede plato Juniormester
30. april 2005 - 21:02 #1
hvis = hvid
Avatar billede groggy Nybegynder
30. april 2005 - 22:51 #3
Avatar billede weblex Nybegynder
06. maj 2005 - 19:32 #4
plato -> var der noget du kunne bruge?
Avatar billede plato Juniormester
06. maj 2005 - 21:30 #5
Sorry.. Har helt glemt dette indlæg..

Desværre passe de to eks. mig ikke så godt. Jeg er ikke ferm til grafik, men noget i den stil kan jeg selv lave. Jeg søger egentlig noget hvor selve filmnet.dk-teksten er gjort "lækker", og ikke bare en alm. font.
Avatar billede svendthomsen Nybegynder
08. maj 2005 - 13:15 #6
jeg kan sende en til dig hvis du har en email jeg må sende til???
min er villyvap@jubii.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
08. maj 2005 - 14:18 #7
svendthomsen -> Vær opmærksom på følgende regel her på eksperten:

Det er ikke tilladt at:

tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).
Avatar billede svendthomsen Nybegynder
08. maj 2005 - 14:28 #8
nå ja!så kan ikke hjælpe
Avatar billede weblex Nybegynder
08. maj 2005 - 14:34 #9
Jeg ved flere herinde bruger

http://www.upitfree.dk/

til upload af billeder. Måske skulle du kigge nærmere på det?
Avatar billede svendthomsen Nybegynder
08. maj 2005 - 14:36 #10
Avatar billede plato Juniormester
08. maj 2005 - 14:44 #11
svendthomsen

Jeg kan ikke logge på din ftp, den beder om password.
Avatar billede svendthomsen Nybegynder
08. maj 2005 - 15:04 #12
når ja jeg er glemsom idag
kan ikke gi dig koden
Avatar billede svendthomsen Nybegynder
08. maj 2005 - 15:08 #13
Avatar billede plato Juniormester
08. maj 2005 - 15:17 #14
Fandt det:
http://www.villyvap.dk/images/Untitled-1.gif

Det falder desværre heller i min smag. Passer ikke til siden.
Avatar billede plato Juniormester
08. maj 2005 - 15:17 #15
Hovs. Glemte at opdatere..
Avatar billede groggy Nybegynder
08. maj 2005 - 15:44 #16
Jeg tror det vil være en god idé at præcisere hvad du vil have lidt yderligere. Har du ikke gjort dig nogen tanker om hvordan lækker teksten skal være?