Avatar billede jmax Nybegynder
04. maj 2005 - 00:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

jmail.SMTPMail error 8000f f f f

Jeg får denne fejl:
jmail.SMTPMail error '8000ffff'

The message was undeliverable. All servers failed to receive the message

/tak.asp, line 51

Når jeg prøver at sende forespørgelsen fra min kontakformular til asp filen som burde sende emailen.

prøv selv på http://gindeskovadministration.dk/kontakt.asp

100 point til ham/hende der finder fejlen :)

På forhånd tak.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. maj 2005 - 00:33 #1
Skriv din JMail-kode her.. erstat evt den rigtige email adresse med "***"..
Avatar billede goose Nybegynder
04. maj 2005 - 13:33 #2
Uden at have set din kode, så tyder det på du bruger en forkert smtp server i dit script.
Jeg har en idé om, at du er hostet af struer.net og i.flg. deres side skal du bruge:

srvsmtp.struer.net

som sin udgående mailserver.

Hvis du ikke bruger dem, så smid dit script som thesurfer skriver og fortæl hvor du er hostet.

/Goose
Avatar billede jmax Nybegynder
04. maj 2005 - 17:27 #3
Tusind tak, Goose. Skriv et svar, hvis du vil have din point. :)
Avatar billede goose Nybegynder
04. maj 2005 - 17:33 #4
Jamen det gør jeg så, var det det der var galt ?

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
04. maj 2005 - 17:33 #5
hov, glemte lige at svare :o/

/Goose
Avatar billede jmax Nybegynder
04. maj 2005 - 17:45 #6
"Eventuelle beskeder skrevet herunder, kommer med som kommentar."

Ikke særlig eventuelt, når jeg SKAL skrive noget! :|
Avatar billede jmax Nybegynder
04. maj 2005 - 17:45 #7
Acceptér!