Avatar billede pcp8 Nybegynder
06. maj 2005 - 01:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilke ram jeg har?

Heys alle
Jeg skal meget snart ud og købe noget nyt ram til min computer. Jeg har for tiden 2*256 b ddr-ram. Før jeg går ud og køber nye ram, skal jeg jo bare helst vide PRÆCIS hvilke ram jeg har, derfor hvad kan I anbefale mig? På forhånd tak:)
Avatar billede popsy Novice
06. maj 2005 - 01:57 #1
Download og installer Everest Home Edition på dette link http://www.lavalys.com/products.php?lang=en

Når du starter programmet, vælger du først PC i venstre side, og dernæst overclock.
Lidt nede er der en overskrift der hedder SPD hukommelses moduler, og der kan du se alt om dine ram.
Avatar billede nopsen Ekspert
06. maj 2005 - 04:50 #2
3 spørgsmål lukket ud af 101, det er da vist rekord.. skulle du ikke se at få ryddet op så de kan blive lukket og de der har hjulpet dig kan få deres point?
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=pcp8&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on