Avatar billede mandrake666 Nybegynder
08. maj 2005 - 17:30 Der er 1 løsning

Merak Mailserver med webmail

Hej Jeg har "lidt" problemer med at fo Merak til at køre med webmail, nogen der kender til gode guides, der kan hjælpe mig igennem installation og konfiguration.

Problemet er at hvis jeg forsøger at logge på via domain name, så for jeg besked op at siden ikke findes eller ikke kan vises.
Hvis jeg logger på via localhost, så kan webmail ikke finde brugeren.

Det hele kører under IIS 6, uden nogen ekstra installationer.
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
12. juli 2005 - 13:08 #1
lukker