Avatar billede lava Nybegynder
09. maj 2005 - 09:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Katastrofe nedbrud

Hej Eksperter
Min SBS exchanger er brudt ned....
Jeg har 1,7GB logfiler tilbage og det er vist det.
Hvordan får jeg alle disse filer rullet tilbage til en virkede priv1.edb der kan mountes ?

Gode ideer modtages gerne
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. maj 2005 - 09:57 #1
Har du ingen backup. Logfilerne indeholder nemli kun de nyere transaktioner?
Hvilken exchange version taler vi om?
Har du evt mulighed for at montere diskene i en anden maskine så du kan fiske priv.edb, pub.edb og dir.edb ud, så er vi nemlig kørende?
Avatar billede lava Nybegynder
09. maj 2005 - 10:02 #2
Ingen backup...
Priv1.edb står til 0 kb
Pubedb er lige meget tror jeg.

Logfilerne skulle da gerne indeholde alt ?
Avatar billede bbl2061 Nybegynder
28. maj 2005 - 16:27 #3
Hvis du ingen fuld backup har af din Exchange database, så er logfilerne aldrig blevet slettet som de ellers normalt gør hver gang en fuld backup afslutter. Det forklarer også hvorfor du har 1,7 Gb logfiler (dette er MEGET)!!!! Du kan dog ikke smelte log'sne ind i et tomt store da det tomme store ikke inderholder nogle mailbokse. Du er nødt til at have et information store der "passer" til dine logs.
Jeg vil anbefale dig af få etableret en backupløsning når du engang kommer videre med dette.
Avatar billede lava Nybegynder
28. maj 2005 - 17:29 #4
Jeg har en backup nu, tak
Der manglede et par logfiler så jeg droppede at bruge mere tid på sagen.

Jeg lukker og slukker
Vil du ha point så smid et svar
Avatar billede bbl2061 Nybegynder
29. maj 2005 - 16:38 #5
OK, tak.
Hermed svaret.