Avatar billede tiffana Novice
09. maj 2005 - 15:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Liste over steder det er muligt at tilmelde et site og få links

Hejsa - jeg ville høre om der er nogen der kender til steder der optager sites og linker til dem - fx i form af annoncer og lign - inden for forskellige kategorier (fx som jubii) hvor man kan tilmelde sit site og dermed blive linket til og få en bedre placering på google. ??

Det må meget gerne være gratisoptag - og jeg har allerede tilmeldt yahoo og google :) jeg søger bare MANGE flere steder end de 2 :)

vh T
Avatar billede milandt Nybegynder
09. maj 2005 - 15:55 #1
Må det være et krav at du skal linke tilbage?
Avatar billede tiffana Novice
09. maj 2005 - 15:57 #2
ja det gør jeg gerne :)
Avatar billede milandt Nybegynder
09. maj 2005 - 16:04 #3
Der findes jo uendeligt mange steder man kan bytte links.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=link+exchange+&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Avatar billede tiffana Novice
09. maj 2005 - 16:05 #4
jo men er det link-farms, for dem kan google ikke lide - dem straffer de temmelig hårdt :) men tak for tippet - du gav mig en god ide :)
Avatar billede milandt Nybegynder
09. maj 2005 - 16:16 #5
Ja, jeg ved godt at det er link-farms, og at google ikke kan li disse.. men hvad er det så du leder efter?
Avatar billede tiffana Novice
09. maj 2005 - 16:20 #6
jeg leder efter nogen der har haft samme problem som mig og har lavet en liste over steder der har lyst til at bytte links :) ikke decideret link farming.. og så en liste over søgemaskiner der optager gratis-tilmeldinger :)
Avatar billede niazy Nybegynder
22. maj 2005 - 00:34 #7
Hvis det er shoppingrelateret findes der
en oversigt over øvrige shoppingguider i danmark,
de fleste af dem har gratis optagelse.
http://www.enu.dk/shoppingguider.html
Avatar billede hanumanus Nybegynder
05. juni 2005 - 13:39 #8
Det er kun en måde at skaffe gode linkpartnere på, og det er den hårde måde.

Søg nettet igennem og find sider der ligner din. Det skal være sider med høj pagerank, og hvor i begge har et udbytte ud af at linke til hinanden.

Skriv dem en mail om foreslå et linksamarbejde - link evt. til dem først, så de kan se du er seriøs.

Følg op, hvis de ikke svarer tilbage til dig.
Avatar billede tiffana Novice
24. februar 2011 - 13:39 #9
Tak for hjælpen :)
Avatar billede tiffana Novice
24. februar 2011 - 18:02 #10
takker for alle svarene - ikke muligt at give point men problem løst