Avatar billede pmmci Nybegynder
10. maj 2005 - 19:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mail (Outlook 2000) i Axapta 2.5 ServicePack 1

Hej

Er der nogen der ved, hvordan man opsætter mail, så man kan sende mail fra Axapta ver. 2.5?

Jeg får følgende fejlmeddelelse:
E-mail-fejl: Der er ingen standardlogon, og brugeren har logget forkert på vha. logon-dialogboksen. Ingen meddelelse er sendt.

Mvh
Peter
Avatar billede pmmci Nybegynder
02. juli 2005 - 12:53 #1
ok
Avatar billede C:\> Juniormester
07. marts 2006 - 15:40 #2
Har du fundet ud af en løsning.  Jeg står med samme problem, på en nyinstalleret Windows 2003 Terminalserver med Axapta 2.5.

Jeg vil være meget taknemmelig for et hint.
Avatar billede pmmci Nybegynder
07. marts 2006 - 17:47 #3
Nej, desværre har jeg ikke fundet nogen løsning.
Har fået at vide af vores Axapta leverandør, at en sikkerhedsopdatering i Windows (på et eller andet tidspunkt) forhindrer, at der kan sendes mail fra Axapta 2.5.

mvh
Peter
Avatar billede C:\> Juniormester
07. marts 2006 - 21:43 #4
Vores konsulenter har fundet fejlen. Grunden er at Axaptas kernel manglede et Hotfix.

Sig til hvis du har behov for at vide mere.

Takker for dit svar.
Avatar billede pmmci Nybegynder
08. marts 2006 - 19:58 #5
Hej

Det er vist mig, der skal takke dig.
Kan du fortælle mig, hvilket hotfix det drejer sig om.

mvh
Peter
Avatar billede C:\> Juniormester
16. marts 2006 - 10:39 #6
Nej det kan jeg desværre ikke, men jeg kan se at Axapta skriver:

Axapta 2.5 Build #1270.3703/377-79 Market Pack 2.5-3 Oct 3 2003 13:09:47

Kosulenterne kopierede blot ax32.exe fra en opdateret version.

Har du stadig problemet? så kunne du få min ax32.exe (hvis man må det)
Avatar billede pmmci Nybegynder
16. marts 2006 - 18:52 #7
Hej

Jeg ved ikke om man må kopiere den, det spørger jeg vores konsulenter om og vender tilbage.

mvh
Peter