Avatar billede fiscal Nybegynder
10. maj 2005 - 23:05 Der er 2 kommentarer

Messenger går ned efter 5 secs

Hej allesammen
Jeg har fået mig et problem. Når jeg logger på messenger, holder messenger op med at svare 5 sekunder efter jeg er logget på. TDC har lige tildelt en ny IP her hjem til, men jeg tror ikke det er det der er problemet. Jeg har ikke haft nogle problemer med andre programmer eller online spil.
Routeren er en ZyWall 2 og den er sat til VPN med en anden computer som står på en anden adresse.

Er der nogen der kender til dette problem eller lignende problemer  og som kender en løsning må i meget gerne svare, det er virkelig irriterende uden messenger.

På forhånd tak
Avatar billede savle Nybegynder
11. maj 2005 - 00:21 #1
er det lige meget hvad for en version af mes du prøver med, du kunne fjerne dem alle og så hente en ny 4,7 og opgradre igen.
Sådan her afinstallere du MSN messenger:

1. Luk messenger hvis den køre
2. start
3. run

Skriv følgende og tryk ok:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

andre versioner af mes fjernes i tilføj og fjern programmer
Avatar billede halifax Nybegynder
11. maj 2005 - 02:21 #2
Kommer der nogle fehjlmeddelelser. Hvis ja, hvilke?
Har du kikket i Logbog om der er noget brugbart info om problenet. Bemærk tidspunkt for når mes går ned. - Computeradministration - Logbog.