Avatar billede food_life Nybegynder
11. maj 2005 - 18:56 Der er 4 kommentarer

Css skabelon?

Hvordan laver jeg simpelt en CSS skabelon som begrænser en sidestørrelse til 1024 X 768?

MVH
Avatar billede olebole Juniormester
12. maj 2005 - 17:03 #1
<ole>

"Hvordan laver jeg en middagsret?"

- hvordan besvarer man sådan et spørgsmål? Hvilken af de 273.719.054 forskellige løsninger mon du ønsker?  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede food_life Nybegynder
13. maj 2005 - 20:38 #2
Du kunne jo give mig een - det er måske nok?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
17. februar 2006 - 10:49 #3
olebole>>

man kunne evt have svaret på en anden måde.
Food havde sikkert spurgt anderledes hvis der var kenskab til så mange løsninger.

Food>>>>>>>>>> har du løst problemet??
Avatar billede olebole Juniormester
17. februar 2006 - 15:22 #4
elvstine >> sjovt, man opretter et svar, når man forsåvidt kun brokker sig og stiller spørgsmål i kommentaren ... lidt langt fra et svar, synes du ikke?

Det allerførste skridt må da være at finde ud af, hvordan sitet skal ende med at se ud. Uden de overvejelser er det jo mere end svært at finde en passende løsning ... og meningen er vel ikke, vi skal sidde og quizze til næste Jul(?)

Hvorfor stiller du i øvrigt selv spørgsmål - i stedet for at svare  - når du i samme åndedrag brokker dig over, andre stiller yderst relevante - for ikke at sige nødvendige - spørgsmål?