Avatar billede mulles.tk Nybegynder
14. maj 2005 - 00:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Formatér bærbar

Hejsa...

Jeg har lige modtaget en bærbar (HP) af en ven, som jeg ønsker at formatere fuldstændig, lave partitioner og installere Windows XP...

Troede det hele kun gøres ved bare at smide windows XP cd'en i, men så spørger den bare hvilken partition den skal installere på, og eftersom der kun er en at vælge bliver det jo den... OG så skriver den at det ikke anbefales at installere et operativ system på en partition hvor der allerede ligger et, hvilket jo lyder meget fornuftigt, men troede den formaterede det hele, så det må jo næsten være første skridt!!!

Men når jeg prøver at formatere, hvilket jeg nok ikke gør rigtigt, skriver den at det ikke kan ske fordi programmer bruger windows eller noget....

Kan nogen hjælpe???
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
14. maj 2005 - 00:48 #1
hurry - vil gerne ha' det gjort i dag =))
Avatar billede anoz Nybegynder
14. maj 2005 - 00:49 #2
har du slettet partitionen inden du installerer?

prøv at tjek dette link:
http://www.helgec.dk/xp-install.html
Avatar billede anoz Nybegynder
14. maj 2005 - 00:50 #3
var det hurtigt nok ;o)
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
14. maj 2005 - 01:15 #4
har fundet ud af det, hehe, fandt godt ud af at man bare kune slette partitionen, men vil gerne give dig point for dit hurtige svar ;)
Avatar billede anoz Nybegynder
14. maj 2005 - 01:20 #5
Ellers tak- bare snup points selv...

Og god fornøjelse med at installere :-D

- anoz
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
17. maj 2005 - 19:27 #6
husk at lukke dette spm, du lægger bare selv et svar og accepterer det
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
21. maj 2005 - 00:54 #7
I know - skulle bare lige komme på igen :)