Avatar billede mogenshede Nybegynder
17. maj 2005 - 22:37 Der er 14 kommentarer

Kan ikke finde IPOD der er tilsluttet USB

Hej
Jeg kan ikke finde min IPOD ved tilslutning til USB porten.
Kanu du hjælpe ?
MVH Hede
Avatar billede bartz Praktikant
17. maj 2005 - 22:40 #1
Hvad mener du med du ikke kan finde den? Bruger du Linux? For du skal ikke finde nogen som helst hvis du tilslutter din IPOD til WinXP eller 2000. Uddyb lidt mere dit spørgsmål..
Avatar billede mogenshede Nybegynder
17. maj 2005 - 22:45 #2
Jeg har xp og i stifinder kan jeg ikke se dette medie der er tilsluttet usb porten
Avatar billede mogenshede Nybegynder
17. maj 2005 - 22:50 #3
Jeg har xp og i stifinder kan jeg ikke se dette medie der er tilsluttet usb porten
Avatar billede bartz Praktikant
17. maj 2005 - 22:50 #4
Hvorfor bruger du Stifinder.. Hvorfor klikker du ikke bare Denne Computer og ser om den er der derinde.. Har aldrig brugt Stifinder så ved ikke helt om mediet bliver vidst der.. Hvis du lige starter med at checke det. Og har du nogensinden brugt et andet USB medie i din computer som har duet?
Avatar billede mogenshede Nybegynder
17. maj 2005 - 22:53 #5
Hvisjeg gåe ind på Denne computer kan jeg ikke se den. <hvis jeg højre klikker og vælger Administrer og vælger Lager og diskhåndtering kan jeg heller ikke se den.
Avatar billede mogenshede Nybegynder
17. maj 2005 - 22:54 #6
Jeg har i sidste uge kunnet se min IPOD på denne computer.
Avatar billede bartz Praktikant
17. maj 2005 - 22:57 #7
Hmm det var da lidt mærkeligt.. Har du prøvet at genstarte computer, tage stikket ud, checke stikket osv..
Avatar billede mogenshede Nybegynder
17. maj 2005 - 22:58 #8
Jeg prøver lige igen
Avatar billede bartz Praktikant
17. maj 2005 - 23:07 #9
Går i seng, men skal nok hjælpe dig i morgen..
Avatar billede mogenshede Nybegynder
17. maj 2005 - 23:07 #10
Det hjalp ikke en s... !
Avatar billede mogenshede Nybegynder
17. maj 2005 - 23:08 #11
OK - Det se jeg frem til.
Avatar billede bartz Praktikant
18. maj 2005 - 19:11 #12
Okai så er jeg tilbage.. Prøv at højre klikke på Denne Computer --> Egenskaber --> Guiden Hardware --> Klik på Næst og marker Fjern en enhed/Sluk en enhed og så Næst så marker Fjern en hed og så klik på Næste. Så marker bladet Vis skjulte enheder hvis du har sådan en, og så prøv at finde din Ipod driver der og uinstallere den. Check lige det..
Avatar billede mogenshede Nybegynder
18. maj 2005 - 21:00 #13
Hej igen
Synes ikke jeg kan finde Guiden Hardware - men et faneblad hardware - er det der under ?
Avatar billede schamakki Nybegynder
18. maj 2007 - 17:40 #14
Prøv at sætte iPod i DiskMode
Her er et link:
http://piratgruppen.org/spip.php?article611&var_recherche=ipod