Avatar billede virus Nybegynder
20. maj 2005 - 07:11 Der er 2 kommentarer

DVI til Alm D-Sub/RGB hvad det nu hedder..

Hejsa, jeg fik købt 2 d-sub fladskærme.

Mit grafikkort kom med 1 alm. D-Sub port og 1 DVI port, samtidigt kom der sådan et converter kabel, så man kunne smide sin alm. D-Sub skærm på DVI porten..

Det kabel er væk, derfor søger jeg et nyt, eneste jeg kan finde er et fra Sandberg: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=24371

Dog synes jeg prisen er lidt høj, desuden er det faktisk et krav at jeg kan hoppe afsted efter det, efter arbejde.

Så hvis i kender nogen butikker i København der har et sådanne kabel, eller i privat, så sig lige til :o)

Tak!
Avatar billede boxer Nybegynder
20. maj 2005 - 08:31 #1
Du kan jo spare fra fragten ved at hente det selv i en butik. Søg efter PC-forretninger i det område du bor i og ring til dem.
Avatar billede sardinen Nybegynder
20. maj 2005 - 09:09 #2
http://www.brinck.dk/
Du kan jo prøve at kigge her. De har en masse af sådanne ting, og jeg er sikker på, at du kan få dit kabel her.