Avatar billede jurij Nybegynder
22. maj 2005 - 23:54 Der er 1 løsning

Bluetooth virker ikke

Jeg har et meget stort problem der går mig på!

Min Targus bluetooth dongle virker ikke på mit "Windows XP - minus Service Pack 2".
http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=ACB10EU
Den er altid blå-rød, men skal være blå-hvid.

Jeg har prøvet på andre "Windows XP - minus Service Pack 2", og der virkede det efter at jeg havde erstattet driveren, med en anden driver fra nettet.
Alle de bluetooth dongler jeg har haft, har været besværlige, jeg skulle altid erstatte driveren med en der ikke var Windows sertificeret, så jeg kender lidt til det.

Er der en der kan hjælpe mig med at fortælle hvordan man laver det, eller hvad der er galt!
Avatar billede jurij Nybegynder
15. juni 2005 - 02:59 #1
lukket