Avatar billede gregorian Nybegynder
24. maj 2005 - 14:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

brug for hjælp til valg af mp3afspiller

HJLÆÆÆÆLP!!!

hvilken mp3afspiller skal jeg vælge?
Har pt en 40gb Ipod som jeg ikke gider bruge, da den er for stor og har alt for lav batterilevetid. den er kort fortalt ikke meget værd mere..
Derfor vil jeg gerne have en ny mp3afspiller som IKKE skal være harddisk-baseret fordi jeg skal bruge den til løbeture og transport, så den skal være let og solid :)

idet ligger mine krav.

- Flash baseret afspiller på omkring 512mb
- FM radio -> så god som mulig
- let og lille
- relativ solid

må gerne
- playlister skal kunne laves på den
- kunne bruges som flashdisk til pc-en.
- vandtæt

Hvis du har en afspiller du syntes er RIGTIG FED så skriv lige hvad for en det er med et link så jeg kan tage et kig på den og tage dne op til vurdering.

TAK på forhånd..

Michael Auchenberg
--
Avatar billede doodoo Novice
24. maj 2005 - 14:42 #1
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=44283
billig, med radio

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=111203
Alt for fed, vundet flere tests (også over ipod) inkl radio

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=98703
2GB, radio, ok billig med den plads
Avatar billede gregorian Nybegynder
24. maj 2005 - 15:21 #2
doodoo.. jeg takker for dine bud MEN..
den SKULLE være flashbaseret og det dækker kun den første, men den er dog kun på 128 og fås ikke større end 256mb..

Har selv overvejet en creative zen micro men da den er harddiskbaseret og jeg skal bruge en jeg bare kan smide om armen i et armbånd eller lign. tror jeg ikke den er en mulig kandidat.. godt bud ellers hvis den ikke skulle være en flash
Avatar billede doodoo Novice
24. maj 2005 - 18:20 #3
http://www.hifipriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=31

Indtast hvad du søger og vupti =)
Avatar billede gregorian Nybegynder
25. maj 2005 - 09:46 #4
tak du..
men var nu mere ude efter nogle erfaringer da jeg godt kan købe efter specs. men erfaringer om gode og dårlige ting er mere værd i mine øjne..

men tak ellers. har fundet en god artikkel på www.forbrugerraadet.dk .. de har lavet en stor test af en masse flashafspillere i deres blad tænk nr 54 hvis andre skulle se dette sprg.. det koster 40,-