Avatar billede bentjuul Nybegynder
25. maj 2005 - 11:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billederne skal fade ud og ind

Jeg har en ekstern swf med 8 billeder i forskellige størrelser der er centreret i forhold til hinanden og kører som et billedshow ved hjælp nedenstående kode på hvert billede.

stop();
var interval = setInterval(startIgen, 5*1000);function startIgen() {
    clearInterval(interval);
    play();
}

Jeg vil gerne have at billederne fader ind og ud men hvordan gør jeg det med actionscript i ovenstående kode.

Bent
Avatar billede bentjuul Nybegynder
25. maj 2005 - 23:41 #1
Måske skulle jeg bare gøre med motion tween, men håbede at man kunne gøre det med et script.
Jeg er først på nettet midt i næste uge igen, så jeg lader spørgsmålet stå åben indtil da, og håber på et muligt svar.

Bent
Avatar billede bentjuul Nybegynder
30. maj 2005 - 19:58 #2
No luck - jeg har nu lavet det med motion tween over 60 frames med alpha 1 til 100 og 100 til 1, lidt besværligt, men brugbart. Jeg håber dog at min nye bog om actionsscript kan hjælpe mig med svaret.
Så jeg lukker her.