Avatar billede Hald Praktikant
02. juni 2005 - 08:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

points til james_t_dk og Ole madsen

Vi deler i "printer"-porten

ang. http://eksperten.dk/spm/622367
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. juni 2005 - 20:54 #1
Syntes at du skal lade ALLE 60 points gå tilbage til Dallas16
Avatar billede Hald Praktikant
03. juni 2005 - 08:12 #2
Kan godt følge dig, men han luftede jo emnet og fik be- og afkræftet nogle teorier, så.. det er jo bare support.. og på denne måde prøver jeg at lade dem der har kommet med noget konstruktivt få noget ud af deres hjælp.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juni 2005 - 09:29 #3
Support, er kun support hvis supporteren svare korrekt. Ellers er det Uvidenhed.
Avatar billede Hald Praktikant
06. juni 2005 - 12:28 #4
de bliver ihvertfald ikke her.. da der ik kommer nogle svar, Dallas16 kan få dem alle igen hvis han skriver efter dem. (der er linket til dette spørgsmål fra hans)