Avatar billede -samer- Nybegynder
03. juni 2005 - 00:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MAXTOR 200GB SATA model 6B200MO

Hey

har sata controller og harddisken sat til, den kan godt finde harddisken inde i SYSTEM i kontrol panelet, men den siger i dos at den ikke er blevet fundet, og i BIOS siger den at den er der :S har installeret VIA RAID TOOL, men den kan heller ikke finde harddisken?`Hmm og i DENNE COMPUTER kan jeg ikke se harddisken, og hvis jeg piller min IDE harddisk ud, så vil den gerne starte op, hvad fanden sker der? nogle som evt har en driver?
Avatar billede -samer- Nybegynder
03. juni 2005 - 00:36 #1
altså computeren starter op uanset hvad....men det er ik begge harddiske som den viser....
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 00:44 #2
forstår ikek helt hvor og især hvor den ikek kan ses ? bliver disken detekteret i starten ?
Avatar billede nva Praktikant
03. juni 2005 - 09:06 #3
Er harddisken formateret ?
Avatar billede nva Praktikant
03. juni 2005 - 09:06 #4
Kan den ses i diskhåndtering ? Så mangler den vel at blive formateret ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
03. juni 2005 - 19:49 #5
Diskhåndtering finder du ved:

Højreklik på denne computer og vælg administrer, og der kan du finde diskhåndtering.

Som nva skriver, kik efter den der !
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. juni 2005 - 10:59 #6
Er du kommet videre ? ?
Avatar billede -samer- Nybegynder
17. juni 2005 - 23:42 #7
ja man skulle ind i administrator og gøre et eller andet med min harddisk, så det virker nu, tak anyways
Avatar billede nva Praktikant
20. juni 2005 - 07:56 #8
Øh - nå ja - lyder rimeligt hehe
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 02:30 #9
LOL og så tager du selv point efter dragonknight skriver hvad du skulle gøre...