Avatar billede johannielsen Nybegynder
05. juni 2005 - 17:32 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Invalid System Disk

Jeg skiftede i dag CD-rom drev på min computer. Så satte jeg computeren til igen, og fandt så ganske rigtig CD-rom-drevet, men ikke min primære harddisk, hvorefter den blot skrev "invalid system disk).

Hmm, jeg har ikke rørt harddisken, og det er da meget pudsigt, at den skulle være kradset af netop, som jeg skiftede CD-drevet. Kan der være noget har jeg overset. Det skal måske lige nævnes, at CD-rom drevet er slave på den primære harddisk.
Avatar billede huset Praktikant
05. juni 2005 - 17:36 #1
Avatar billede johannielsen Nybegynder
05. juni 2005 - 17:39 #2
tak, jeg burde jo nok få den tjekket på en anden computer, men det jeg har deværre pt. ikke mulighed for.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
05. juni 2005 - 17:44 #3
jeg har lige prøvet at gå ind i bios, og på primære master, står der en masse mærkelige tegn.?!?
Avatar billede huset Praktikant
05. juni 2005 - 17:50 #4
http://www.eksperten.dk/spm/603468

Kunne du ikke få lukke dette spørgsmål?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
05. juni 2005 - 17:50 #5
når jeg spiller det nye cd-drev ud, så virker harddisken igen. Er der nogen indstillinger jeg mon ikke har styr på?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
05. juni 2005 - 17:50 #6
spiller = piller

jeg tjekker lige det gamle spørgsmål
Avatar billede huset Praktikant
05. juni 2005 - 17:53 #7
http://www.eksperten.dk/spm/603468

Det skal lukkes og ikke kommenteres :D

Sidder drevet som master eller primær?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
05. juni 2005 - 17:56 #8
Cd-drevet sidder som primær slave, og harddisken som primær master.
Avatar billede huset Praktikant
05. juni 2005 - 18:00 #9
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2005 - 18:07 #11
Prøv at sætte cd-drevet på den sekundære controller det er sikkert fladkablet der er synderen
Avatar billede huset Praktikant
07. juni 2005 - 17:07 #12
hvadså???
Avatar billede huset Praktikant
07. juli 2005 - 17:03 #13
Mon ikke tiden er moden til en god feedback i denne tråd, eller evt en afslutning i form af lukning af spørgsmålet!?
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 09:16 #14
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 08:31 #15
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2006 - 18:21 #16
Du har måske ikke fået det til at køre endnu ??