Avatar billede ouch Nybegynder
07. juni 2005 - 23:15 Der er 4 kommentarer

Solid filhosting

Hey.

Jeg er godt træt af at have set 127 hosts der tilbyder "fri trafik" - MEDMINDRE man bruger sit hotel til fildownloads eller i øvrigt bruger mere trafik end Hr. Host bryder sig om.

Jeg har brug for solid filhosting (ligeglad med 300 mailkonti, en million subdomæner og 13 måder at få 24/7 support på), hvilket jeg går ud fra man kun kan få forbrugsafregnet. Jeg skal bruge omkring 100 GB trafik om måneden samt 400 MB serverplads og vil helst af med under 75 kr. per måned for det (eller under 0,75 kr. per GB).

Er det overhovedet realistisk? Jeg har ikke noget imod internationale forhandlere hvis nogle har gode erfaringer med dem.

Det tætteste jeg er kommet (i DK) er http://www.webhostingdanmark.dk/, men det er faktisk bare reselling fra udlandet alligevel, så mon ikke det kan gøres billigere?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. juni 2005 - 23:41 #1
Det er ikke den pris du vil have - men den virker også en kende urealistisk. Men
kig på P3 hos http://www.jakobjp.com/index.php?c=Produkter&p=Virtual
Avatar billede whyme Nybegynder
08. juni 2005 - 18:54 #2
er det nationalt eller internationalt trafik du leder efter?
Avatar billede agermose Nybegynder
08. juni 2005 - 19:55 #3
0,75 er en MEGET lav pris, hvis du ikke handler direkte hos linieudbyderen :-) så det skal du nok lede langt efter, med mindre det er abb. plus noget der "ligner" din Gb pris.

der ud over, skal du nok regne med at udbyderen vil interesserer sig for hvad du har liggende, der genererer den slags trafik i forhold til om det er lovligt - men det er jo ikke et problem :-)

men 0,75 - så skal du nok være en god forhandler :-) Og forudsætte, at det er national trafik.
Avatar billede ouch Nybegynder
11. juni 2005 - 15:39 #4
Hvis national i forhold til Danmark (tænkte på evt. international host), så nej, nok mest international.

Abonnement + Gb pris kan også lade sig gøre.

Indholdet er i sin forstand lovligt, og ingen burde klage over der (Læs: Nogle af filerne kan der stilles spørgsmålstegn ved, men sådan som de skal bruges tvivler jeg på at nogle parter ville være utilfredse ;)).

En anden service som ser rimelig interessant ud, dog kommer jeg til at betale lige i overkanten (i forhold til mit mål ;)) og veksling til dollars presser muligvis prisen lidt længere op: http://www.streammadness.com/webhosting.php