Avatar billede twami Nybegynder
08. juni 2005 - 16:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger freelance programmør til mindre web-firma

Hej...

Jeg søger en dygtig programmør, som har lyst til at arbejde lidt freelance for mit firma - mmk webdesign.

Det er meget svært at sige, hvor meget der bliver at lave. Måske 5 timer om måneden.. måske mere (forhåbentlig), måske mindre. Det komme helt an på, hvor mange kunder der kommer i "biksen". Jeg kan dog sige, at jeg netop nu oplever et ret stor kundetilgang, som forhåbentlig fortsætter.

Jeg kan ikke tilbyde nogen stor løn, men er heller ikke urimelig. Du vil ikke få nævnt navn, firmanavn e.l. på de endelige websites vi laver sammen.

Du skal helst mestre ASP eller PHP (gerne begge).

Du vil på intet tidspunkt få nogen direkte kontakt til kunden, men bliver i stedet en slags "underleverandør af scripts" :-)

Er du interesseret er du velkommen til at maile til mig på mmk|SNABELA|mmk-webdesign.dk og skrive lidt om dig selv (kvalifikationer, bosted, alder osv.)

Mvh.
Mogens Møller
Avatar billede smooth Nybegynder
08. juni 2005 - 17:26 #1
Well hvis du har brug for en PHP/MySQL udvikler kan du kontakte mig på
info@saucer.dk

ref.
www.websteps.dk (Programmering og design)
www.astropartner.dk (Programmering)
www.saucer.dk  (Programmering og design)
www.aagu.dk  (Programmering og design)
www.ack-lan.dk (Programmering og design)
www.5dim.dk/skaerup/  (Programmering af deres bil-system)
www.alanyashome.dk (Programmering)

Well det var lidt. Ud over disse sider har jeg lavet en del scripting til newastro.dk og newastro.net
Avatar billede pixeldude Nybegynder
27. juni 2005 - 01:22 #2
Og hvis du har brug for en der kan ASP , Access og MS SQL så kan du skrive til mig på eksperten[snabela]dammark.net.

For referencer så tjek her:
http://www.dammark.net/
Avatar billede twami Nybegynder
11. oktober 2005 - 16:13 #3
Hej..

Jeg bringer denne tråd op igen da mit e-mail katalog er blevet slettet (elendige udbyder) og jeg har mistet e-mail adresserne på dem to, som jeg fik nogle aftaler i hus med.

Jeg søger:

1. En dreng ved navn Kamil, som ville lave noget programmering for mig. Læser du dette Kamil, så send venligst en e-mail til mig igen. (Jeg hár fået e-mail adressen op og køre igen, men alle mine mails er slettet + adressekataloget)

2. En gut som jeg ikke husker hvad hedder, men som jeg lavede en aftale med ang. CMS-systemer. Er det dig, så skriv også venligst en e-mail til mig igen.

Mvh.
Mogens