Avatar billede mtychsen Praktikant
10. juni 2005 - 22:59 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Efterlysning: site der gør grin med TDC.

Jeg var for noget tid siden inde på en grinagtig hjemmeside, hvor man gjorde grin med TDC.

Det skulle ligne en firma-hjemmeside for TDC (navnet var dog bare noget andet, der lyder som "TDC", og jeg kan ikke huske hvad).

På siden søgte man efter medarbejdere, og alle de negative ting ved TDC blev der gjort grin med - ala: "Bliv sælger for os, og vi tilbyder dig en spændende hverdag, hvor du skal tage røven på en masse mennesker".

Hvad er linket til denne side? Jeg kan BARE IKKE finde den.

TAK!
Avatar billede miss-g Seniormester
11. juni 2005 - 00:03 #1
Avatar billede miss-g Seniormester
11. juni 2005 - 00:10 #2
Måske kan du finde den via denne side - det lyder da lidt som om de laver fis:
http://www.kommunikationsforum.dk/default.asp?articleid=11684
Avatar billede coldplay Nybegynder
11. juni 2005 - 00:14 #3
Hvis du har en negativ oplevelse med et produkt, så klag gerne din nød på eksperten.dk - men gør det på en ordentlig måde - ok ?
Avatar billede miss-g Seniormester
11. juni 2005 - 00:18 #4
Hm, hvad har coldplay gang i? Vi prøver bare at finde en morsom side.

Men jeg giver op. Det nytter jo nok ikke at søge på ordet TDC, når de kalder sig noget andet...

Jeg har sikkert ikke ramt rigtigt, men så må du bare afvise.
Avatar billede coldplay Nybegynder
11. juni 2005 - 00:24 #5
Af dømmr efter antallet af indlæg regnet fra 22:59:56 og til ca. nu, er interessen for at hjælpe manden tilsyneladende lig 0.
Avatar billede coldplay Nybegynder
11. juni 2005 - 00:36 #6
"Jeg har sikkert ikke ramt rigtigt, men så må du bare afvise."

Ja, gider du ?

Og husk at lukke spørgmålet ! :)
Avatar billede miss-g Seniormester
11. juni 2005 - 00:42 #7
Fatter narder - hvad er dit problem?
Avatar billede coldplay Nybegynder
11. juni 2005 - 01:00 #8
Har ikke noget problem  - hvad er dit ?
Avatar billede coldplay Nybegynder
11. juni 2005 - 01:07 #9
Er det muligt at få en debat igang - for eller imod guttens spørgsmål ?
Avatar billede miss-g Seniormester
11. juni 2005 - 01:09 #10
Forstår bare ikke hvad din hensigt her med:

"Hvis du har en negativ oplevelse med et produkt, så klag gerne din nød på eksperten.dk - men gør det på en ordentlig måde - ok ? "

og det andet du skriver?

Har du et svar på spørgsmålet eller er admin og mener at her er overtrådt nogle regler, så er du velkommen, men ellers kan jeg da ikke se hvad du hjælper med her?

"Er det muligt at få en debat igang - for eller imod guttens spørgsmål ?"
Du er da velkommen til at oprette et nyt spørgsmål, og se om der er nogen der vil deltage - synes det er iorden at spørge efter en side der laver grin med noget. Det er der ikke noget underligt i! (Er selv TDC kunde).

Undskylder for spam i dit spørgsmål mtychsen, skriver ikke et ord mere!
Avatar billede coldplay Nybegynder
11. juni 2005 - 01:18 #11
"Undskylder for spam i dit spørgsmål mtychsen, skriver ikke et ord mere!"

Virkelig ?

Spam i hans spørgsmål eller i mine indlæg ?  :)
Avatar billede Beach Mester
11. juni 2005 - 01:54 #12
coldplay---> Ønsker du en debat omkring mtychsené ? så opret dit eget spørgsmål.

mtychsen---> Har også været lidt rundt og søge, kan ikke lige finde noget.
Hvis du ved noglelunde hvornår du har været inde på siden så prøv at søge i din history i din browser. Det kunne jo være der var bonus. Hvis du finder noget er vi sikkert mange der meget gerne vil se siden:-)

//Beach
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. juni 2005 - 07:17 #13
jeg husker et grineren link her fra E for 1-2 mdr. siden
velgjort anti-site for TDC (må fluerne fra titusinde kameler hjemsøge deres armhuler!) men kan sku' ikke finden den igen...
Avatar billede boxer Nybegynder
11. juni 2005 - 09:03 #14
Coldplay -> Hvad er det lige du har gang i?
mtychsen stiller et spørgsmål. Hvis du ikke bryder dig om det kan du da bare lade være med at deltage i det.
11/06-2005 01:07:17 skriver du: "Er det muligt at få en debat igang - for eller imod guttens spørgsmål ?"
Nej det er ikke muligt og det er heller ikke derfor vi sidder her. Vi sidder her for at hjælpe dem der har noget at spørge om og i det her tilfælde er det et link spørgeren mangler. Det har INTET at gøre med at være for eller imod!
Avatar billede roenving Novice
11. juni 2005 - 09:16 #15
>>coldplay

-- du er selvfølgelig velkommen til at kommentere spørgsmål og indlæg, men det synes noget overgearet at reagere, som om du var den, der ejede TDC og her havde fået en personlig anklage om bevidst at have bedraget en masse kunder for mange milliarder, når spørgsmålet 'bare' går på at finde en side, som laver grin med firmaet ...

-- man kan på Eksperten anmelde misbrug på forskellige leder (se 'Anmeld misbrug' under Funktioner oppe til venstre !-), men normalt kan en sjov bemærkning eller en henvisning til nogen som tager gas på andre ikke blive betragtet som misbrug, og derfor selvfølgelig afvist ...

-- en del af Internettets natur er netop, at der er en ekstrem mulighed for at udøve ytringsfrihed, og den vil jeg til enhver tid forsvare, men selvfølgelig med respekt for ytringsfrihedens begrænsninger, herunder at man selv står til ansvar for sine ytringer _og_ handlinger ...

-- hvis jeg havde modtaget en anmeldelse for dine indlæg her og først havde set spørgsmålet derefter, ville jeg faktisk have overvejet at tildele dig en advarsel for at optræde uhøfligt (men nok have droppet det !-)

mvh
/coadmin
Avatar billede mtychsen Praktikant
11. juni 2005 - 16:45 #16
coldplay: At min mening om TDC er lig med
Avatar billede mtychsen Praktikant
11. juni 2005 - 16:51 #17
>>Prøver lige igen<<

Coldplay: At min mening om TDC kan ligge på et meget lille sted, har intet med min efterlysning at gøre. Jeg har på intet tidspunkt (før nu), ytret min mening om TDC.
Godt... punktum.

Miss_g: Jeg har desværre måtte afvise dit svar, da det ikke hjalp mig. Men 1000 tak for linktet alligevel!

Beach: Ja, det var en mulighed. Men det et sku' for lang tid siden, til at browseren kan huske det.

Til alle: Jeg kan huske, hvordan jeg fandt siden i sin tid. Det var gennem et indlæg på et dansk forum for IP-telefoni. Men det forum kan jeg gud hjælpe mig heller ikke finde. Og det er IKKE musimi's forum. Det var et dansk forum med egen hjemmeside. Så en anden måde at finde den hylende sjove side på, er jo at spørge: hvem kender et dansk forum for IP-telefoni?

Og når/hvis jeg finder siden, så får I linket alle sammen. Jeg håber i er med i jagten, for den side er bare mega sjov... på den fede måde.
Avatar billede mtychsen Praktikant
11. juni 2005 - 19:46 #18
Nu trode jeg lige jeg havde den: sedetske.dk. Men det er ikke just det jeg husker, der kommer frem. Men navnet var noget i den retning, som når man siger det hurtigt, har samme klang som "TDC"... ("se-det-ske").
Avatar billede mtychsen Praktikant
13. august 2005 - 19:32 #19
Lukket