Avatar billede Gnefner Novice
12. juni 2005 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Maskine fryser, når jeg connecter til internettet.

Oki, mit problem er egentlig ganske simpelt, men dog MEGET frustrerende!

Min computer kører fint, har ingen problemer overhovedet, lige indtil jeg putter net-stikket i, og connecter, I det jeg gør det låser computeren med det samme, og den kan ingenting! Jeg har lige formateret, lagt SP1 ind og et par spil, det er egentlig det!

Er der nogen der har den mindste anelse om hvad det kan være ?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2005 - 23:05 #1
Prøv med en systemgendannelse, fra før problemet opstod.

Du skal så installere SP1 igen bagefter.
Avatar billede Gnefner Novice
14. juni 2005 - 20:46 #2
Uha.. Systemgendannelse.. Hvad er det lige det går ud på præcist? Og hvordan virker det ? :)
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2005 - 03:05 #3
Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden.
Vælg et tidspunkt fra før du installerede SP1.

Så gendannes computeren som den var dengang.
Avatar billede Gnefner Novice
18. juni 2005 - 16:01 #4
Hmm, problemet ser ud til at have løst sigselv.. Men har.. IGEN fået et nyt..
Avatar billede Gnefner Novice
18. juni 2005 - 16:01 #5
Hov