Avatar billede kludedukken Nybegynder
12. juni 2005 - 18:19 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Banner til en C&C Renegade hjemmeside.

Må med hånden på hjertet erkende at jeg er en n00b til paint shop pro etc. Derfor tænkte jeg om der er en venlig sjæl som ville lave et banner til denne hjemmeside: www.jelly-games.com

Banneret skal bare passe til sidens farver osv. - og have størrelsen: højde 65 pixel og bredde 581 pixel. Derudover skal det have teksten: Jelly-Games.com

Håber meget at der er en der vil lave det :D
Avatar billede bill20 Nybegynder
12. juni 2005 - 21:37 #1
Avatar billede mentoz Nybegynder
13. juni 2005 - 08:23 #2
http://www.web2tech.dk/banner.jpg

ved ikke om det kan bruges
Avatar billede kludedukken Nybegynder
13. juni 2005 - 13:13 #3
Tak for budene :)

Jeg er ikke ene om at afgøre det, så vender lige tilbage senere.
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
13. juni 2005 - 20:04 #4
et forslag herfra.
http://bigup.peecee.dk/pics/04_jgames.jpg

jeg kan også lave et hjemmeside design med for et mindre beløb :)
Avatar billede rudnicki Nybegynder
15. juni 2005 - 09:40 #5
skriv din email, eller send en email til mig på nrudni@students.aabc.dk, så skal du få et stykke kunst til din side.

mvh
Nicolai
Avatar billede miss-g Seniormester
21. juni 2005 - 02:31 #6
rudnicki - du kan bare vise hvad du kan her, det behøver han vel ikke sende dig en e-mail om...?
Avatar billede kludedukken Nybegynder
23. juni 2005 - 10:48 #7
Vil lige sige at i ikke er glemt - men intet er besluttet endnu :/
Avatar billede helle100 Nybegynder
23. juni 2005 - 22:41 #8
Hvis i endnu ikke har besluttet noget, vil jeg da også lige komme med et forsøg
http://www.upitfree.dk/upload/files/Jelly.jpg
Avatar billede kludedukken Nybegynder
05. juli 2005 - 08:28 #9
Nå, så er det tid til at slutte det her. Vi fik aldrig besluttet noget men deler pointene imellem jer der bød. Tusinde tak til alle.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
05. juli 2005 - 08:28 #10
oups, fik ikke dig med combi. laver lige et topic til dig.