Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2005 - 22:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny SCSI IBM integrated Controller.

Hej

Jeg har en x345 server med fejl på scsi-controlleren. (indbygget) - (Den kører sådan nogenlunde)

Jeg har derfor købt en IBM ServeRAID 6i+ controller.

De diske der idag er i drift - skal gerne kunne flyttes over på den nye controller.

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede screem_brille Novice
15. juni 2005 - 22:59 #1
Hvilket OS ?
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2005 - 23:17 #2
Windows2000 server
Avatar billede screem_brille Novice
16. juni 2005 - 13:29 #3
jeg ville installere kortet, og driver, slukke og skifte kablet over på den nye, disable den gamle kontroller (medmindre du stadig vil bruge den), prøve og se om den kan starte,  ellers skal boot.ini sikkert rettes, og hvis det ikke virker på prøve med en repair (men er ikke sikker på den funktion er i windows 2000 server)
Avatar billede pempem Nybegynder
19. juni 2005 - 21:11 #4
Kører du HW raid på den indbyggede controller??
Hvis du gør, burde du efter at have sat diskene på den nye controller, kunne læse configurationen fra diskene.
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2005 - 18:32 #5
Tak for svarene.. desværre virkede kortet ikke til serveren.. :(