Avatar billede bkp Nybegynder
30. oktober 1999 - 18:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

riVisual Studio Installer (Tips og triks)

Hej venner!
Jeg har fået til opgave at skrive en artikel om Visual Studio Installer, men har haft meget travlt, jeg har ikke haft tid til at prøve den seriøst endnu.
Måske har i lidt tips og triks, og lidt fordele eller ulemper frem for Pacage & Deployment Wizard, så vil jeg blive meget glad for at høre fra jer.
Skriv her eller send til brian@bkp.dk
Avatar billede bkp Nybegynder
30. oktober 1999 - 18:06 #1
Overskriften var en fejl se bort fra "ri"
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 1999 - 17:00 #2
Hej,

Desværre kan jeg ik' hjælpe dig, men hvad der Visual Studio Installer - er det et program til at lave setup filer med?

Kan man hente Visual Studio Installer, eller er det et produkt der skal købes?

/SweetGirl
Avatar billede bkp Nybegynder
31. oktober 1999 - 18:25 #3
Jeg tror den følger med Visual Studio, men jeg har lånt den for at kunne skrive om den, og ja den er til at lave setupfiler med!
Avatar billede bkp Nybegynder
31. oktober 1999 - 18:26 #4
Er du forresten en sød pige eller er det falsk reklame?
Avatar billede januskh Nybegynder
04. november 1999 - 19:47 #5
Visual Studio Installer er efterfølgeren til Package and Deployment wizarden. Den er med garati med i det næste release af VB. Programmet er gratis til alle som har en gyldig licens til Visual Basic eller lign.

Udover at kunne det samme som Package and Deployment Wizarden, så er der indbygget et udvikling miljø i dyret. Dette er en af de større fortrin. Forskellen mellem de to programmer er næsten den sammen som hvis man sammenligner InstallShield Express med InstallShield Pro.

Men god fornøjelse med opgave...

Janus Kamp Hansen
Systemudvikler og Webmaster
EDB-Afdelingen
Nordisk Solar A/S
Avatar billede bkp Nybegynder
04. november 1999 - 22:17 #6
Tak Januskh

Har du brugt den selv?
Du siger at der er inbygget udvikling i dyret, kan man lave functions m.m. og aktivere dem eller hvad mener du?
Avatar billede bkp Nybegynder
05. november 1999 - 07:39 #7
Jeg er villig til at give flere point hvis det hjælper, Jeg er i tidsnød! :)
Avatar billede januskh Nybegynder
12. oktober 2000 - 08:57 #8
Nej, jeg har aldrig anvendt programmet. Jeg har haft den installeret i forbindelse med at vi skulle finde det bedste produkt til at distribuere vores software med. Jeg kiggede meget kort på programmet og konstaterede at det var meget mere end, hvad vi havde brug for.

Prøv da at installere den. Den kan downloades her:
http://msdn.microsoft.com/vstudio/downloads/vsi11/download.asp