Avatar billede -samer- Nybegynder
17. juni 2005 - 23:51 Der er 6 kommentarer

LAV LYD, på winXP

Hey

Der er mega lav på mine høretelefoner, da jeg købte dem for 1 uge siden kunne de spille mega højt, tror jeg har ændret noget nogen steder..men alt er skruet op inde i lyd...hele lortet alle 10 ting :P

Men der er emga lav lyd, g der har været højrer lyd på, men nu kan den ik, hvad fanden er der sket?
Avatar billede levich Nybegynder
18. juni 2005 - 00:35 #1
Har du tjekket lydstyrken under kontrolpanelet -> lyde og lydenheder?
Du har selvfølgelig justeret volumen på selve høretelefonen?
Avatar billede halifax Nybegynder
18. juni 2005 - 04:16 #2
Prøv at vrikke let og forsigtigt med stikket ind i lydkortet. Det kan være forbindelsen som ikke er helt ok.
Avatar billede peet49 Nybegynder
18. juni 2005 - 09:09 #3
Det er ikke sådan, at du har en volumenkontrol på headsettet??
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. juni 2005 - 13:29 #4
<-samer->: Synes nok at jeg havde set dig før - der er nogen der kalder på dig i dine 'hænger' spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=-samer-&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. juni 2005 - 13:29 #5
PS: pt. modtager vi ikke automatisk E-mail fra Eksperten - derfor noget forsinket feedback...
Avatar billede -samer- Nybegynder
22. juni 2005 - 19:31 #6
ok, ey er det grineren i majsmarken, bor mega tæt på.....
Jeg har fundet ud af fejlen, det er fandme en opdatering der havde gjort´det, fordi jeg prøvede at reinstallere driverne, så er der go fin høj lyd nu, men hvis jeg opdatere (windows update) sound driver, så bliver lyden mega lav....så ved i det, hvis andre skulle spørge....