Avatar billede schipa Nybegynder
17. juni 2005 - 23:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

anbefal mig en TFT til 2D

Hej, jeg har besluttet mig for at skifte mit gamle Samtron CRT ud. Da det er til hjemmekontoret, vil det blive brugt til lidt af hvert, f.eks. internet, office-pakken, hjemmesidesnedkeri og lign.

Mine krav (højeste er vigtigste):

1 DVI
2 naturlige farver
3 0 pixel-fejl garanti
4 bang for the bucks ratio
5 pris, omkring 2000-2500, eller deromkring.
6 17" eller 19": hvad siger I?
7 kan hentes i en butik i Storkbh. (hader at vente på postmanden)

reaktionstid er vel ikke så vigtigt her, da jeg ikke hverken vil bruge skærmen til spil eller til at se DVD på.

Jeg har kigget på Samsung generelt, men jeg ville blive en glad mand, hvis nogen foreslog nogle modeller der matcher ovennævnte krav.

Tak på forhånd!
Avatar billede ahave Nybegynder
18. juni 2005 - 01:36 #1
Denne skærm har ligget i top 5 på edbpriser.dk i mange måneder nu: http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?EDBpriserID=2823&ID=140434

Jeg har selv en samsung syncmaster 192v 19", som er et par år gammel og er meget godt tilfreds. Jeg bruger den til nogenlunde samme formål som dig.

Prøv at kigge på den, den ser godt ud og er sikkert en god skærm.

Bliv ikke overrasket over manglende respons på eksperten.dk, da deres mail system er ude af drift, da IDG ikke tager siden alvorligt.

Men prøv at tjekke den ud, det ville være mit valg efter så lang tid på top 5 på edbpriser.dk. Den lå nummer et i ugevis, sikkert en 8-10 uger som det mest solgte produkt.(hvordan de så end regner det ud, sikkert det mest sete produkt)

Men gode erfaringer herfra med samsung.
/ahave
Avatar billede schipa Nybegynder
18. juni 2005 - 02:05 #2
tak for dit svar, ahave

jeg vil kigge grundigt på det der Samsung.
For øvrigt, det er ærgreligt, at det går ned ad bakken for denne dejlige side.
Avatar billede schipa Nybegynder
06. august 2005 - 17:37 #3
ahave, laver du et svar, så lukker jeg.

For resten, jeg endte med at købe en Samsung 913B. Jeg er megaglad for den, ingen pixelfejl, knivskarpt billede, god bang for the bucks ratio (gav 2.999 kr. for den).
Avatar billede schipa Nybegynder
26. august 2005 - 16:28 #4
tja, lukker.