Avatar billede mmolsen Nybegynder
20. juni 2005 - 20:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan nogen lave en application for mig mod betaling

Jeg ved ikke om det skal laves i VB eller hvad, men ser her.

Jeg skal bruge en applikation der kan trække 2 linier ud af et tekstdokument og generere et nyt med de data.

Således:

Jeg har et tekstdokument der indeholder:
__VER__1.8.1.9
OFhvWVZd
pw: test

leif@test.dk

Her skal linje 3 og 5 trækkes ud, og der skal genereres et textdokument der indeholder (mail,kode):

leif@test.dk,test

Dvs. at strengen "pw: " skal fjernes, dog kun hvis det findes.

Ydermere skal apllikationen kunne gå ind i alle de mapper der findes i en given mappe, finde tekstfilen - userdata.rec - hente dataen ud og tilføje de strenge til den genererede tekstfil således:

hvis jeg har disse mapper i mappen test-mappe:
/jens /poul /info /test

Så skal en fil "userdata.rec" i hver mappe læses og der skal trækkes ovennævnte data ud, således at man ender op med en txt fil der indeholder:

jens@test.dk,kode
poul@test.dk,kode
info@test.dk,kode
test@test.dk,kode

Jeg går ud fra at man skal kunne ligge applikationen i roden (test-mappe) og den så henter informationer fra alle mapper der findes i denne mappe.

Jeg skal bruge det til at eksportere mailkunder fra min server, men funktionen findes desværre ikke på denne form for mailserver (Argosoft)

Hver mappe der skal læses repræsentere en mailbox under et domæne, i mit eksempel er "test-mappe" domænet.

Håber nogen kan hjælpe mig.

Hvis det kan laves finder vi selvfølgelig en pris.

Skal det laves i et andet sprog er dette også helt fint.

Har i nogen spørgsmål er i velkomne til at spørge.
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. juni 2005 - 20:56 #1
Det skulle være en smal sag. Jeg kigger på det med det samme!
Avatar billede mmolsen Nybegynder
20. juni 2005 - 22:51 #2
ja men vi har jo en deal. Smid svar ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
20. juni 2005 - 22:53 #3
sikrer jer lige at I ikke overtræder nogle af http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede donkazz Nybegynder
20. juni 2005 - 23:10 #4
Det var da helt fantastisk.... Så er eksperten ikke helt død alligevel. Du må ikke give ham point, for du overtræder nogle regler.. til gengæld har du tjent penge på det. :)

Det er ikke et svært valg.
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. juni 2005 - 23:18 #5
For at overholde reglerne, så napper du bare selv pointene, så smider jeg løsningen hvis du opretter et link-spørgsmål i "Opgaver" eller "Job/Opgaver". Så kan jeg få mine penge og alle folk kan alligevel på løsningen at se.

Det må vel efterlade alle folk trilfredse, right?
Avatar billede martin_moth Mester
21. juni 2005 - 10:08 #6
Jeg vil også gerne lave det. Garanterer et program der tager højde for allemulige kilder til fejl(er ikke er filer i mappen, der ikke findes linier med pw osv osv)

Og jeg vil gøre det til en pris der er 10% lavere end de andres ;o)
Avatar billede mmolsen Nybegynder
21. juni 2005 - 18:32 #7
Spotgun har lavet en perfekt løsning til mig i C#. Det var jo hurtigt klaret, vi finder en pris med cheferne.
Avatar billede mmolsen Nybegynder
21. juni 2005 - 18:32 #8
Tak for alle svarene...
Avatar billede martin_moth Mester
23. juni 2005 - 09:56 #9
Bare for nysgerrighedens skyld - hvad ligger prisen på for sådan et stykke arbejde. Bare omtrentligt
Avatar billede sjh Nybegynder
09. juli 2005 - 17:42 #10
martin_moth > Prisen er nok en kop øl :D