Avatar billede kenneth_d Novice
21. juni 2005 - 21:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Start > Søg > Windows XP - hjælp

Hej med jer

Er der nogen der ved hvordan man laver brugergrænsefladen om når man skal søge filer i XP?

Jeg er træt af at hele tiden skulle specificere om jeg ønsker at søge filer og mapper, dokumenter, musik mm... Jeg vil bare have at når man går ind på søg, så skriver man filnavnet med det samme
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juni 2005 - 22:04 #1
I omtalte søgevindue (F3) i Stifinder er der er punkt i venstre side: [Skift indstilninger] - Skift søgefunktion for filer og mapper - Advanceret...

Prøv det...
Avatar billede kenneth_d Novice
21. juni 2005 - 22:08 #2
det virker dæleme - hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. juni 2005 - 07:02 #3
... ved at bede MIG om at lægge et [svar] i stedet for [Kommentar] - derfter bruge [accepter] ....

http://expfaq.1go.dk/?id=24#kan_ikke_give_point
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. juni 2005 - 07:03 #4
... men HOV - det har du jo gjort selv...

Hmmm...