Avatar billede mandrake666 Nybegynder
22. juni 2005 - 00:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af delvist installeret software

Min problem er at jeg var ved at installere noget software, da active sync fejlede.

Nu har jeg nogle filer liggende på i IPAQ, jeg kan ikke afinstallere programmet, da det ikke findes, og jeg kan ikke slette filerne.

Findes der et tool der kan hjælpe mig, eller er der en anden løsning ?
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
22. juni 2005 - 00:35 #1
P.S. det var i Flash det er forsøgt installeret
Avatar billede annikadk Nybegynder
22. juni 2005 - 06:49 #2
Du har heller ikke muligheden for at reinstallere Flash oveni "den gamle" går jeg ud fra?
Har du prøvet at fjerne den på PDAen via "Remove..." (under system tools mener jeg den ligger)
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
22. juni 2005 - 08:07 #3
jeps, jeg har prøvet at fjerne det, også ved at prøve at slette det via stifinder.
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. juni 2005 - 12:02 #4
Ikke i stifinder - tænker på selve PDAens "remove program"??
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
12. juli 2005 - 13:09 #5
lukker da der ikke er kommet noget brugbart