Avatar billede rlundsgaard Nybegynder
22. juni 2005 - 02:23 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Stikkontakt i mexico

Jeg er den heldige person der står og skal 3½ uge til mexico her på søndag (yes!)

Da jeg jo er en super nørd skal jeg selvfølgelig have diverse elektriske genstande så som labtop, mobil med og da det jo er en kendsgerning at sådanne ting kræver strøm, og at ikke alle "strøm-standarder" er ens i verden (bla. england) ville jeg derfor høre hvilke typer de bruger i mexico, og hvor jeg får fat i en transformater, og hvad den eventuelt koster.

Det er selvfølgelig kun hvis det er muligt :\

Mvh. Rasmus
Avatar billede rlundsgaard Nybegynder
22. juni 2005 - 17:19 #2
Det er en god side den første.. men ved du hvor de kan købes i dk? altså transformers?
Smid et svar.
Avatar billede hansen_81 Nybegynder
23. juni 2005 - 18:05 #3
Jeg købte min i Føtex... der var en masse forskellige med.. i en lille kasse, til 50 kr.
Avatar billede rlundsgaard Nybegynder
24. juni 2005 - 00:20 #4
okay.. tak.
Smid et svar mobius6
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. juni 2005 - 08:43 #5
her er et:)
Avatar billede rlundsgaard Nybegynder
24. juni 2005 - 20:38 #6
Alle svar er gode svar..
Så jeg syntes i begge fortjente 30 point :o)