Avatar billede bigo Nybegynder
22. juni 2005 - 20:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyt design - hjælp til samme.

Hejsa.

Har lyst til at lave om på min hp. (for en gang skyld min egen..)

og har en ide til nogle småting .. men kan ikke selv hitte ud af det med tegning af dimser. (har altid være lidt af en nitte der..)

Mine tanker:
En stjerne (5 takker) som ved onmouseover på hver "tak" skal skifte til en anden tone gul (mener stjerner er gule - men ideer modtages gerne).

Jeg kunne godt tænke mig en "skyline" i bunden af siden hvor lysene tændes i nogle vinduer - osse ved noget onmouseover.

Desuden vil jeg have en måne i toppen af siden (er vist besat af nattens mulm og mørke ;-) som skal rotere - you guessed it - ved mouse over.

De to ovenstående - skyline og måne - skal ikke være onmouseover på selve billedet (eller hvad det nu må være..) men på små knapper eller links rundt omkring på min nye side.

Og så tænker jeg - totalt barnligt og ikke mindst, det var jo hele tre ting.. det kan man da ikke.. Men jeg ville nu osse bare prøve noget nyt design. Setup og indhold skal jeg nok være der med..

Håber der er en venlig sjæl som har lyst til noget nyt..

-- BigO
Avatar billede babyshark Nybegynder
23. juni 2005 - 01:38 #1
Du skal vist igang med Flash for begyndere:P
Avatar billede Hald Praktikant
23. juni 2005 - 08:23 #2
tjaa.. eller styrer animerede gif's med mouseover.. det tror jeg er den nemme måde at lave det på, men kan man arbejde i flash så kan man jo trylle.. jeg ka' desværre ik.
Avatar billede bigo Nybegynder
23. juni 2005 - 10:20 #3
darn .. håbede jeg kunne undgå flash ;-)
Avatar billede babyshark Nybegynder
23. juni 2005 - 13:31 #4
Det du skriver er ikke det store programmeringsarbejde, så bare kom igang, det kan være det står i de 3 første kapitler af Flashbogen.
Avatar billede bigo Nybegynder
23. juni 2005 - 15:51 #5
Ja, det må jeg jo hellere kigge på så.. Takker