Avatar billede xbobby Nybegynder
24. juni 2005 - 12:32 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

Feedback på webviden.dk

Hej med jer
Baggrunden for webviden.dk er at jeg igennem en del år havde samlet en masse gode links sammen og samtidig ville jeg gerne lave min første website i et CMS system.

http://www.webviden.dk

Det vil være dejligt med noget feedback fra jer :-)
Avatar billede goose Nybegynder
24. juni 2005 - 12:43 #1
Den er meget flot, nem at finde rundt på og har en masse rigtig gode links.
Jeg har kun ros til den og den er røget lige i min foretrukne.

Det eneste jeg måske kunne tænke mig var nogle tutorials og koder/script til ASP, du har jo alt andet med :o)

/Goose
Avatar billede krydset Nybegynder
24. juni 2005 - 12:45 #2
osse ros herfra den er flot og loadetiden er i top og masser af viden og hente derfra for en programmør.. KEEP UP THE GOOD WORK
Avatar billede goose Nybegynder
24. juni 2005 - 12:45 #3
Lige ne ting mere.

Dine links er enorm lange og meget svære at læse for søgerobotterne, findes der ikke noget til postnuke som kan ændre på dette eller alternativt noget url rewrite i php ?

Jeg ville nødigt skulle fortælle en kammerat om et link til http://www.webviden.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=index&catid=&topic=13&POSTNUKESID=f0003c1e33aa1319358c9765eac40a39

/Goose
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2005 - 13:03 #4
Det hedder ET site :)

En website af høj kvalitet
Denne site burde have fået en præmie for sine meget flotte og velformulerede tutorials om bl.a HTML, XHTML, CSS og ASP.NET
Avatar billede phm0504 Nybegynder
24. juni 2005 - 14:11 #5
Meget flot side. Der er nogle problemer med validering af både HTML og CSS.

---phm0504
Avatar billede brummelum Nybegynder
24. juni 2005 - 14:19 #6
Ærgeligt at sub-menu's forsvinder når man klikker på dem. Godt med RSS option.

Der er lidt med standarderne: http://validator.w3.org/check?uri=www.webviden.dk
Avatar billede xbobby Nybegynder
24. juni 2005 - 18:20 #7
Til Goose
Tak for din feedback. Det med ASP'en ville jeg ikke være forbavset over kom på et senere tidspunkt, men i første omgang vil jeg hellere fylde noget mere på de emner jeg har.

Du skriver at linkene er enorm lange - ingen tvivl om det - men ved du noget om hvor lange de må være, så søgemaskinerne ikke får dem galt i halsen?

Angående det med at anbefale de til en kammerat ville jeg enten bruge det lille ikon ved siden af printer ikonet, hvor du kan anbefale denne nyhed til en god ven, eller jeg ville copy paste urlen over i en mail og sende den til ham og så skal han bare klikke på den så er han inde på den side med den lange url.
Avatar billede xbobby Nybegynder
24. juni 2005 - 18:26 #8
Til Elbarto
Jeg forstår ikke dit indlæg helt.

Jeg har set masser af steder i Danmark hvor man bruger ordet website, og hvis jeg skriver "Et site af høj kvalitet", så lyder det helt forkert i mine øre. Har jeg misforstået det du mener?
Avatar billede xbobby Nybegynder
24. juni 2005 - 18:33 #9
Til phm054 og bummelum
I har helt ret at der skal valideres, så hatten passer. Jeg ved det godt, men har ikke tiden til at gå i dybden med det lige nu. Jeg har teset min site i IE, Firefox, netscape, og opera. Det er mest opera jeg har problemer med, som jeg så vil ændre på. Men jeg kan godt leve med at mine sider ligenu ikke er valideret korrekt. Men I har ret selvfølig skal det også i orden på et senere tidspunkt.
Avatar billede apo Praktikant
24. juni 2005 - 19:06 #10
xbobby > Det el_barto forsøger at gøre dig opmærksom på er, at det hedder ET website, ikke EN website ;-)

Desuden kan du både kalde det for et website eller et site, uden at nogen af dem er forkerte. Site betyder 'sted' eller 'plads' website betyder 'websted' eller 'webplads'.

Apo
Avatar billede goose Nybegynder
24. juni 2005 - 22:35 #11
xbobby >> søgemaskiner er generelt ikke glade for ? og & tegn i url'er

/Goose
Avatar billede xbobby Nybegynder
25. juni 2005 - 06:43 #12
Den med spørgsmålet kan jeg ikke lave om på, da det er CMS systemet der bruger dette koncept, men det er godt du siger det, så jeg ved det hvis jeg en dag skal vælge et nyt CMS system.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
25. juni 2005 - 15:13 #13
super lækkert design. Den skal jeg nok besøge igen.
Avatar billede xbobby Nybegynder
27. juni 2005 - 11:22 #14
Tak for alle jeres svar, det har givet mig masser af stof til eftertanke :-)

Jeg syntes ikke at jeg kan pege en enkelt ud til de 60 point, men jeg syntes at de 4 bedste input, skal deles om puljen.

De 4 er: Gose, Brummelum, el_barto og Phm0504.

Så til el_barto og Phm0504 smid I to også et svar, så alle 4 kan få nogle point :-)
Avatar billede phm0504 Nybegynder
27. juni 2005 - 11:36 #15
Et svar  c",)

---phm0504
Avatar billede xbobby Nybegynder
29. juni 2005 - 11:57 #16
el_barto gider du smide et svar?
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2005 - 12:23 #17
Ingen point til mig ;)
Avatar billede xbobby Nybegynder
29. juni 2005 - 12:25 #18
Okay el_barto :-)
Avatar billede clasen1974 Nybegynder
29. juni 2005 - 16:50 #19
Fed side du er kommet op med, sat den ind under mine fortrukne, og jeg vil helt sikkert få en masse brug for den side... Godt arbejde...

/Clasen!