Avatar billede kaalhtx Praktikant
27. juni 2005 - 09:57 Der er 4 kommentarer

cd/dvd virker ikke

Efter at have fået opdateret bios virker mit cd-rom/dvd drev ikke længere. Det har godt nok to ikoner på denne computer, men når man sætter en cd i registrer den det slet ikke, og fx så virker funktionen skub ud heller ikke. Hvis jeg vil prøve at installere drivere til drevet siger den at der ikke er noget udstyr fra den producent tilkoblet, hvilket der jo er??????
Avatar billede boxer Nybegynder
27. juni 2005 - 09:59 #1
Slet drevet i enhedshåndtering (Højreklik på drevet og vælg fjern) og genstart.
Avatar billede kaalhtx Praktikant
27. juni 2005 - 10:01 #2
Har prøvet, den finder så igen de to føromtalte drev, som ikke virker
Avatar billede boxer Nybegynder
27. juni 2005 - 10:29 #3
Så er det nok din BIOS opsætning der skal konfigureres, hvilket jeg ikke har forstand på.
Men det er der sikkert andre der har.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. juni 2005 - 10:44 #4
Prøv at gå ind i din BIOS, og vælg "Default" eller "Standard" opsætningen..  dvs, prøv at nulstille din BIOS..

/theSurfer