Avatar billede terry Ekspert
27. juni 2005 - 20:35 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Problems with Toplist (s)

Hi
For over a month now, at least one TopList (Databaser:Access) has been incorrect. Myself and a number of other users have pointed this out, but nothing seems to be getting done about it.

Question: Can we expect something to be done in the near future?

mvh
Terry
Avatar billede snowball Novice
27. juni 2005 - 20:44 #1
Tja, det må bliver et af de efterhånden velkendte standardsvar.

IDG er tidligere blevet orienteret om problemet, men der bliver nok først kigget på det efter sommerferien, hvor Eksperten så også gerne skulle blive gennemgået fra top til tå sådan så alle disse små fejl bliver fjernet :)

Tålmodighed er en dyd!

Snowball / CoAdmin
Avatar billede arlet Juniormester
27. juni 2005 - 20:52 #2
Ja, sjovt nok er det vist kun dem, der er på den samlede top10 liste, der ikke figurerer på kategori top10 listerne
Avatar billede arne_v Ekspert
27. juni 2005 - 20:59 #3
jeg kan ikke forstå at det skulle tage lang tid at fixe !

det har virket

point statistik virker stadigt

jacob eller en som har sat ind i E burde kunne fixe det på meget kort tid
Avatar billede snowball Novice
27. juni 2005 - 21:05 #4
arne_v: Du har ret i at Jacob sikkert hurtigt kunne fixe det, men IDG vil pt. vist ikke bruge penge på sådanne "småting" når der som sagt er planlagt en større gennemgang af Eksperten.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. juni 2005 - 21:08 #5
jeg kender ingen landmænd som sparer ved at give deres malkekøer mindre foder !
Avatar billede snowball Novice
27. juni 2005 - 21:14 #6
arne_v: Jeg er helt enig, men sådan har IDG altså valg at gøre!

Da jeg for nogle måneder siden brokkede mig over det, fik jeg bl.a. følgende svar om hvilke ting der vil blive rettet:

"Graverende fejl er for mig sikkerhed og dataintegritet og ikke om
brugeroplevelsen, navigationen eller "det vil være rart, hvis man kunne
se...." osv. er optimal. Det må komme i anden række."

Så der er ikke andet at gøre end at vente til at sommerferien er overstået, og så håbe på at de ikke udskyder det.
Avatar billede boxer Nybegynder
27. juni 2005 - 21:23 #7
pointstatistik virker IKKE hos mig.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. juni 2005 - 21:34 #8
teknisk set er display af forkerte top 10 lister vel en data integritets sag !?

og som nævnt i en anden tråd så er jeg bange for at Eksperten kommer i 3. række
når der skal prioriteres de få timer
Avatar billede snowball Novice
27. juni 2005 - 21:43 #9
arne_v: Det er jeg ikke helt enig i, for data'ene er der jo rigtigt nok i databasen og de fejler ikke noget - de bliver jo bare ikke vist korrekt ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
27. juni 2005 - 21:48 #10
Hvis du går ind i din netbank og den viser 10000 kr. for lidt så er det kun en
kosmetisk fejl, hvis data et eller andet sted på bankens diske findes i korrekt form ?

:-)
Avatar billede snowball Novice
27. juni 2005 - 23:29 #11
arne_v: Det er ikke helt den samme problemstilling, for hvis folk går ind i deres pointregnskab eller laver et C.V., så kan de jo sagtens se at de burde blive vist i Top 10 listerne, og dermed kan de jo godt se at data findes korrekt i databasen.

Men det kan vi sikkert snakke om i lang tid, men det ændrer desværre nok ikke IDG's syn på sagen ;)
Avatar billede terry Ekspert
28. juni 2005 - 21:41 #12
there is a reason for the point system and also the top 10 lists, if these dont work then why have them?
But obviously there are higher priorities, arent there always!
Avatar billede arne_v Ekspert
29. juni 2005 - 20:18 #13
Avatar billede terry Ekspert
30. juni 2005 - 21:10 #14
anyone wanting a share of all these points then drop an answer :o)
Avatar billede arlet Juniormester
30. juni 2005 - 21:12 #15
nej tak.

De kommer alligevel ikke på toplisten*S*
Avatar billede terry Ekspert
30. juni 2005 - 21:14 #16
:o)
Avatar billede snowball Novice
01. juli 2005 - 15:16 #17
Tak du bare pointene selv. Spørgsmål vedr. Eksperten er gratis :)
Avatar billede terry Ekspert
13. oktober 2005 - 08:15 #18
.