Avatar billede paultodobom Nybegynder
28. juni 2005 - 08:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VB6 programmør søges til 80-100 timers projekt

Jeg søger en Visual Basic 6 programmør som kan lægge 80-100 timer i juli. Vi skal aflevere et projekt klar til final test 1. august.
Der er tale om et projekt som er i afsluttende fase. Jeg er kommet i tidsnød og mangler derfor en ekstra hånd.
Giv mig et bud?

Mvh
Paul
Avatar billede areon Nybegynder
28. juni 2005 - 09:13 #1
Goddag Paul, Kan du evt. sende mig yderligere informationer omkring projektet, så vil jeg give dig respons asap med pris og deadline.
Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
ts@net4you.bg
Avatar billede sfwb Nybegynder
28. juni 2005 - 10:09 #2
Du må også meget gerne sende en nærmere beskrivelse til mig, på kasperhartvig@hotmail.com

Mvh Kasper
Avatar billede paultodobom Nybegynder
28. juni 2005 - 17:41 #3
Hej begge to. Jeg kontakter jer hver især på jeres emails. Andre er selvfølgelig stadig velkomne til at deltage. Mvh Paul
Avatar billede paultodobom Nybegynder
04. juli 2005 - 21:25 #4
Tak for henvendelserne. Hermed lukkes spørgsmålet. Mvh Paul