Avatar billede trinitron2005 Nybegynder
28. juni 2005 - 12:28 Der er 3 kommentarer

4 stk A4 sider med tekst ind i en Raport. ligger i Word format.

Hejsa,

Hvordan kan man få 4 stk. A4 sider som ligger i et Word document ind i en Raport. det er ren tekst og der er ikke noget specielt i det. Problemet er bare at jeg kan ikke få lov til at indsætte mere end ca. 1 1/2 side.

Har prøvet at indsætte det som et OBJECT men det giver ikke noget resultat, både som LINK og straight.

Forslag høres gerne.

Raporten skal selvf. kunne printes ud med den tekst, og alle sider skal med ud.
Avatar billede fdata Forsker
28. juni 2005 - 17:12 #1
Lav 4 rapporter  ;o))
Avatar billede trinitron2005 Nybegynder
28. juni 2005 - 17:24 #2
Det var sgu da et originalt svar ;0)
Avatar billede mugs Novice
28. juni 2005 - 19:15 #3
Trinitron.. Jeg vil stadig lave det som en brevfletning og sende det fra Word. Jeg tror aldrig det bliver godt at hente 4 sider tekst ind i en rapport.