Avatar billede 2kbo Nybegynder
02. juli 2005 - 16:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Delay eksekvering a kommando

Jeg har et problem, når jeg bruger /timer til at udsætte en kommando så bliver kommandoen udført med det samme, men bliver først skrevet på skærmen efter det tidrum jeg angiver.

Hvordan i alverden får jeg også eksekvering udsat?
Avatar billede mnc Nybegynder
27. juli 2005 - 00:04 #1
Hvordan ser din timer ud?
Avatar billede Jesper Novice
01. oktober 2005 - 22:23 #2
benyt:

/timer <antal gange - 0 hvis uendeligt> <sec i mellem at cmden udføres> /din cmd

fx:

/timer 2 10 /msg $active denne cmd udføres to gange med 10 secs mellemrum
Avatar billede 2kbo Nybegynder
02. oktober 2005 - 11:24 #3
ziclow: det var præcis sådan jeg havde gjort!

Men det er også lige meget nu, da jeg ikke arbejde på scriptet længere...