Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
04. juli 2005 - 21:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wargames spil?

Heysa...

Er der nogle der kunne tænke sig, gratis at lave lidt programmering til et lille online spil lidt ligesom Wargames på TV2.dk?

Jeg er ved at lave et kort, og programmeringen af kordinaterne.
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
04. juli 2005 - 22:09 #1
Min viden mht java er desværre ikke lige god nok til at lave den slags.

  Men af alm nysgerrighed med wargame mener du så noget ala www.try2hack.nl ?
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
04. juli 2005 - 22:12 #2
hmmm liket virker ikke
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
05. juli 2005 - 16:19 #3
sørgeligt. try2hack var et spil hvor man skulle finde sårbarheder i systemet, give serveren falske informationer eller lign.

  Altså et form for "hackerspil" i kontrollerede omgivelser.
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
06. juli 2005 - 01:51 #4
ah..
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
10. juli 2007 - 04:15 #5
Lukket