Avatar billede cbadk Novice
08. juli 2005 - 04:13 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Bnudkort til bærbar

Hejsa

Ved i om man kan opgradere sin bærbar med et nyt bundkort?

og hvis man kan hvor kan man så få sådan nogle?

Min bærbar er af typen Fujitsu-simens Amilo L 6525

Mvh
Claus
Avatar billede composer Nybegynder
08. juli 2005 - 07:50 #1
hmmm jeg har aldrig hørt om at man kan skifte andet end drev, ram,harddisk, på en Bærbar...desværge.
Avatar billede Hald Praktikant
08. juli 2005 - 07:57 #2
Jeg har heller aldrig hørt om det, men kontakt dem da selv, du kan nemlig ikke få det igennem en forhandler... Hvis de har reservedelen kan du måske få den tilsendt og selv fixe det, men ellers gør de det nok for dig...

Men jeg ved det ik, her er et link, måske du kan bruge det til noget..

http://www.fujitsu-siemens.dk/rl/servicesupport/hotline.asp
Avatar billede john.doe Nybegynder
08. juli 2005 - 08:30 #3
Du kan godt skifte bundkort i en bærbar, men det
er dyrt, prisen er typisk 4000,- til 5000,- for
et nyt bundkort til en bærbar.
derfor er der næsten aldrig nogen der skifter
da prisen hurtigt ender der hvor man kan
få en helt ny maskine.
Avatar billede cbadk Novice
09. juli 2005 - 04:19 #4
Jeg ringede til deres support og fik et andet support nummer som jeg så skulle ringe til.

Men det viser sig så at de processoere til socket 478 er udgået. Derilblandt:

Pentium 4 3.06 GHz - 533 FSB (HT)

Mobile Pentium 4 3.06 GHz - 533 FSB

Er der nogle af jer der kender et sted man kan købe disse processorer ?

/cbadk