Avatar billede crazynight Nybegynder
11. juli 2005 - 11:18 Der er 3 kommentarer

Farveskift i InDesign - hvordan?

Pludselig vil min Indesign ikke lade mig skifte farver på tekst og objekter, som jeg har gjort "en milliard gange".

Er der en setting jeg kan være kommet til at ændre ved et uheld så den permanent kører i sort/hvid???
Avatar billede crazynight Nybegynder
11. juli 2005 - 11:26 #1
Jeg kan tilføje, at vi kører det på både pc og mac - på mac'en er det ikke noget problem at skifte farve, så der må være sket noget med min pc's opsætning af InDesign.
Avatar billede crazynight Nybegynder
11. juli 2005 - 11:35 #2
Jeg har prøvet at ændre på color-management uden held.
Avatar billede crazynight Nybegynder
11. juli 2005 - 11:37 #3
Jeg har prøvet at hente et tidligere dokument ind med forskellige farver - det ser fint ud på skærmen (så det er ikke fordi jeg har sat den til at vise tingene i gråtoner) ........ jeg kan bare ikke få farveændringer til at slå igennem.

Når jeg ændrer farve under CMYK-paletten, sker der intet.