Avatar billede dorgbar Nybegynder
12. juli 2005 - 21:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

login via netværk kræver password

jeg har to computere lad os kalde dem "one" og "two" hvis jeg gerne vil ind på two og sidder på one, så skriver jeg "\\two" i kør...
men så siger den vil have et password som jeg ikke kender...

jeg har prøvet at gå ind i kontrolpanel->administration->computeradministration og derinde ændre gæste passwordet, men det virker ikke...

nogen der ved hvordan jeg laver dette kodeord om? eller fjerner det?
Avatar billede kenp Novice
12. juli 2005 - 22:03 #1
opret den bruger du har på One på two så vil det virke hver gang.
Avatar billede bbl2061 Nybegynder
13. juli 2005 - 14:07 #2
...og husk lige at kalde arbejdsgruppen det samme på begge pc'ere :-)
Avatar billede dorgbar Nybegynder
13. juli 2005 - 17:09 #3
hehe jeg havde bare glemte at lave en "shared" mappe på begge computere :)