Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 11:11 Der er 30 kommentarer og
2 løsninger

En der vil tjekke min logfil

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 11:08:44, on 16-07-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\VPTray.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
d:\Programmer\WebDrive\wdservice.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
D:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
D:\Programmer\POP Peeper\POPPeeper.exe
C:\WINDOWS\system32\LVComS.exe
D:\Programmer\Adsubstragt\AdSub.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
D:\SETUPprogrammer\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://dr.swush.com/letour_2005/default_nologin.asp
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=localhost:1038
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: ClickCatcher MSIE handler - {16664845-0E00-11D2-8059-000000000000} - C:\Programmer\Fælles filer\ReGet Shared\Catcher.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.03.0000.1005\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O2 - BHO: FlashFXP Helper for Internet Explorer - {E5A1691B-D188-4419-AD02-90002030B8EE} - C:\Programmer\FlashFXP\IEFlash.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: ReGet Bar - {17939A30-18E2-471E-9D3A-56DD725F1215} - D:\Programmer\ReGetDx\iebar.dll
O3 - Toolbar: AdSubtract Toolbar - {F14AABDD-0232-4e5a-9B52-4178AC0A62B5} - C:\WINDOWS\system32\adsubtb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [BearShare] "D:\Programmer\BearShare\BearShare.exe" /pause
O4 - HKLM\..\Run: [hcenter] "C:\Programmer\Support.com\bin\tgcmd.exe" /server /startmonitor
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\VPTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Popup Ad Filter] D:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [POP Peeper] "D:\Programmer\POP Peeper\POPPeeper.exe" -min
O4 - Startup: AdSubtract.lnk = D:\Programmer\Adsubstragt\AdSub.exe
O4 - Startup: WinMySQLadmin.lnk = E:\SQL\bin\winmysqladmin.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = D:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: AdSubtract: Bypass Site - res://D:\Programmer\Adsubstragt\AdSub.exe/360
O8 - Extra context menu item: AdSubtract: Cloak Image - res://D:\Programmer\Adsubstragt\AdSub.exe/361
O8 - Extra context menu item: AdSubtract: Report Site - res://D:\Programmer\Adsubstragt\AdSub.exe/359
O8 - Extra context menu item: Download a&lt med ReGet Deluxe - C:\Programmer\Fælles filer\ReGet Shared\CC_All.htm
O8 - Extra context menu item: Download med Re&Get Deluxe - C:\Programmer\Fælles filer\ReGet Shared\CC_Link.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~1\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - D:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\system32\NavLogon.dll
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Definition Watcher (DefWatch) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
O23 - Service: ewido security suite control - Unknown owner - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe (file missing)
O23 - Service: ewido security suite guard - Unknown owner - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe (file missing)
O23 - Service: MySql - Unknown owner - E:/SQL/bin/mysqld-nt.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVRoam (SavRoam) - symantec - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\SavRoam.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
O23 - Service: WebDrive Service (WebDriveService) - Unknown owner - d:\Programmer\WebDrive\wdservice.exe
Avatar billede j-s-o Nybegynder
16. juli 2005 - 11:18 #1
Hey edvardj!

Okay, det første du skal gøre, er at hente et program:

Spybot - Search and Destroy: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
Direkte link: http://download.com.com/3000-2144-10122137.html?part=104443&subj=dlpage&tag=button

1) Installer Spybot - Search and Destroy
2) Kør Spybot
3) Opdater
4) Scan
5) Slet filer (alle røde skal makeres og slettes)
6) Genstart

Derefter skal du flytte hijackthis.exe fra SETUPprogrammer til sin EGEN mappe, hvorefter du skal foretage en ny skanning og sende loggen herind

// Jens ;)
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 11:58 #2
sådan
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 12:04 #3
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 12:03:38, on 16-07-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\VPTray.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
D:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
D:\Programmer\POP Peeper\POPPeeper.exe
C:\WINDOWS\system32\LVComS.exe
D:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
D:\Programmer\Adsubstragt\AdSub.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
d:\Programmer\WebDrive\wdservice.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
D:\hijackthis\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://dr.swush.com/letour_2005/default_nologin.asp
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=localhost:1038
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: ClickCatcher MSIE handler - {16664845-0E00-11D2-8059-000000000000} - C:\Programmer\Fælles filer\ReGet Shared\Catcher.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - D:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.03.0000.1005\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O2 - BHO: FlashFXP Helper for Internet Explorer - {E5A1691B-D188-4419-AD02-90002030B8EE} - C:\Programmer\FlashFXP\IEFlash.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: ReGet Bar - {17939A30-18E2-471E-9D3A-56DD725F1215} - D:\Programmer\ReGetDx\iebar.dll
O3 - Toolbar: AdSubtract Toolbar - {F14AABDD-0232-4e5a-9B52-4178AC0A62B5} - C:\WINDOWS\system32\adsubtb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [BearShare] "D:\Programmer\BearShare\BearShare.exe" /pause
O4 - HKLM\..\Run: [hcenter] "C:\Programmer\Support.com\bin\tgcmd.exe" /server /startmonitor
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\VPTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Popup Ad Filter] D:\Programmer\Meaya\Popup Ad Filter\PopFilter.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [POP Peeper] "D:\Programmer\POP Peeper\POPPeeper.exe" -min
O4 - Startup: AdSubtract.lnk = D:\Programmer\Adsubstragt\AdSub.exe
O4 - Startup: WinMySQLadmin.lnk = E:\SQL\bin\winmysqladmin.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = D:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: AdSubtract: Bypass Site - res://D:\Programmer\Adsubstragt\AdSub.exe/360
O8 - Extra context menu item: AdSubtract: Cloak Image - res://D:\Programmer\Adsubstragt\AdSub.exe/361
O8 - Extra context menu item: AdSubtract: Report Site - res://D:\Programmer\Adsubstragt\AdSub.exe/359
O8 - Extra context menu item: Download a&lt med ReGet Deluxe - C:\Programmer\Fælles filer\ReGet Shared\CC_All.htm
O8 - Extra context menu item: Download med Re&Get Deluxe - C:\Programmer\Fælles filer\ReGet Shared\CC_Link.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~1\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://D:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - D:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\system32\NavLogon.dll
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus Definition Watcher (DefWatch) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\DefWatch.exe
O23 - Service: ewido security suite control - Unknown owner - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe (file missing)
O23 - Service: ewido security suite guard - Unknown owner - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe (file missing)
O23 - Service: MySql - Unknown owner - E:/SQL/bin/mysqld-nt.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SAVRoam (SavRoam) - symantec - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\SavRoam.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec AntiVirus - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec AntiVirus\Rtvscan.exe
O23 - Service: WebDrive Service (WebDriveService) - Unknown owner - d:\Programmer\WebDrive\wdservice.exe
Avatar billede arlet Juniormester
16. juli 2005 - 12:33 #4
tjekker den, da jeg ikke mener at j-s-o tjekker hijackthis logs
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2005 - 12:36 #5
http://www.eksperten.dk/spm/632881 - iflg. ham selv gør han heller ikke...
Avatar billede arlet Juniormester
16. juli 2005 - 12:39 #6
Loggen er ren..

Generel oprydning: http://www.arlet.dk/oprydning.htm

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm

Har du nogle problemer eller bare et tjek??
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 12:40 #7
jeg er sikker på der er noget galt for min IE ser meget underlig ud f.eks når jeg går ind på exp.dk  (siden ser normal ud) men det går helt galt når jeg går ind i en menu  det står fuldstædigt rodet  jeg ville gerne smide et printsreen op men kan ikke lige hitte ud af hvordan man gør
Avatar billede arlet Juniormester
16. juli 2005 - 12:45 #8
send den til arlet(a)arlet.dk, så skal jeg nok lægge den op
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. juli 2005 - 12:45 #9
Prøv evt lige dette:

Download denne fil:
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak filen og dobbeltklik den udpakkede fil.

Genstart og se om det hjalp på problemet.
Avatar billede arlet Juniormester
16. juli 2005 - 12:49 #10
Tonnybrandt -> Det gør det næsten helt sikkert. Jeg sad og ledte efter linket, men kunne ikke finde det..

Det er gemt nu*S*
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 12:50 #11
er sendt til dig arlet
Avatar billede arlet Juniormester
16. juli 2005 - 12:53 #12
Brug programmet som før omtalt, det vil fixe det problem..

Hvis det ikke hjælper, skal jeg nok lægge billedet op, så vi alle kan se det..
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 12:53 #13
oki prøver at genstarte nu og se om det hjalp
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 13:01 #14
det hjalp overhovedt ikke  hver gang jeg kikker rundt i exp fucker siden op jeg kan dog ved at trykke F5 få det normalt igen men det gider jeg jo ikke at gøre hver gang
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 13:03 #15
kan det være noget  i min IE der står forkert for nogle gange opdager jeg også at æ-ø- og å ikke er på en side (dette gælder ikke exp men nogle andre sider dog ikke alle )  mit tastatur står til dk
Avatar billede arlet Juniormester
16. juli 2005 - 13:37 #16
Screenshot er lagt her: http://www.arlet.dk/screenshot4.JPG
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. juli 2005 - 14:20 #17
Prøv lige at opdatere java og se om det giver en forskel. Der er en del java-script på ekspertens sider.

http://www.java.com/en/download/manual.jsp
Avatar billede kalp Novice
16. juli 2005 - 14:21 #18
Hvis ikke Java gør det så prøv bare at nulstille IE indstillingerne.. tryk på funktioner->nulstil webindstillinger og sig ja til at nulstille.
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 15:43 #19
øhh kalp hvor er det henne jeg kan ikke finde det
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 15:48 #20
okay har fundet det  men disse forslag hjalp heller ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2005 - 17:23 #21
http://www.arlet.dk/screenshot4.JPG - kan se den stadig indlæser siden på det screenshot - ser det også sådan ud når siden er loadet færdig?
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 18:18 #22
ja selvfølgelig  :D
Avatar billede kalp Novice
16. juli 2005 - 19:53 #23
Højreklik på din startknap, klik på stifinder, Klik på + udfor Dokument and settings og find mapperne:
Documents and Settings\NAVN\Lokale indstillinger\Temp
Documents and Settings\NAVN\Lokale indstillinger\Temporary internet files

slet indholdet af disse.

Start Internet Explorer, klik på Funktioner, klik på internetindstillinger, klik på "slet cookies" og "slet filer" – anvend
klik på Fanebladet "Avanceret" og sæt flueben ved "Slet mappen Temporary Internet Files, når webbrowseren lukkes" - anvend / ok

og ellers

Sæt din xp cdrom i drevet.

Tryk start->kør og skriv følgende.. præcis som det står!

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 c:\windows\inf\ie.inf
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 21:01 #24
jeg har gjort som du sagde kalp    det hjalp ikke :-(
Avatar billede kalp Novice
16. juli 2005 - 21:21 #25
sluk for din firewall og prøv igen
Avatar billede edvardj Novice
16. juli 2005 - 22:20 #26
YES nu virkede det  1000 tak smid lige et svar så deler jeg point ud
Avatar billede kalp Novice
16. juli 2005 - 22:46 #27
Får du her:) og selv tak:)
Avatar billede arminc Nybegynder
19. juli 2005 - 09:10 #28
Kalp- Hvad gør det du siger - hvad var problemet Bare nysgerrig :)
Avatar billede kalp Novice
19. juli 2005 - 19:07 #29
Jeg siger mange ting så hvad tænker du på?:o)
Avatar billede arminc Nybegynder
19. juli 2005 - 21:51 #30
Jeg tænkte på den sidste med runddll32.exe...
Avatar billede kalp Novice
20. juli 2005 - 10:49 #31
det er for at geninstallere IE.

Du kan også finde filen her c:\windows\inf\ie.inf ..højreklikke på den og vælge installer.
Avatar billede arminc Nybegynder
21. juli 2005 - 09:55 #32
Takker