Avatar billede slawek007 Praktikant
19. juli 2005 - 11:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Netgear 54 mbps 2,0 usb apapter

jeg har problemer med at min usb adapter bliver smidt af netværk et par sekunder, hvis min pc arbejder med noget andet (eksempel virusscan, udpakning af rar filer eller brænding af dvd)
det er skide irriterende nogen gange kommer den på igen efter et par sekunder andre gange skal jeg slukker router før den kan finde den igen, jeg har slået winxp wireless fra efter at den blev smidt af hver dag, men den kan stadig finde på at ryge og nogen gange bare et par sekunder hvor ikonet bliver rødt, så kommer den på forfra og alt hvad der hedder downloads skal starte forfra

Hjælp
Avatar billede screem_brille Novice
19. juli 2005 - 11:55 #1
har netop haft samme problem, det viste sig at være selve computeren, for efter skift har den ikke gjort det (og det var clean installs på begge maskiner)
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. juli 2005 - 12:28 #2
Det kan have noget med timeout på USB, for det er jo, når maskinen baslaglægger enorme resourser til virusscan, udpakning af rar filer eller brænding af dvd, og den har så ikke tid til USB.
Avatar billede slawek007 Praktikant
19. juli 2005 - 12:30 #3
vil det hjælpe at skifte til et pci kort
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. juli 2005 - 12:32 #4
Du kunne prøve:

Fjerne og geninstallere alle USB-controllere

1. Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og klik derefter på Ydelse og vedligeholdelse.
2. Klik på System, og klik derefter på fanen Hardware.
3. Klik på knappen Enhedshåndtering.
4. Udvid USB-controllere.
5. Højreklik på hver eneste enhed under noden USB-controllere, og klik derefter på Fjern for at fjerne dem én ad gangen.
6. Genstart computeren, og geninstaller derefter USB-controllerne.
7. Tilslut USB-enheden, og kør derefter en test for at sikre dig, at problemet er løst.

Du har installeret SP2 ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. juli 2005 - 12:30 #5
Hvordan går det her ?
Avatar billede slawek007 Praktikant
28. juli 2005 - 11:24 #6
det hjalp ikke :(
jeg har lige skiftet min psu fra en 300w til 400w da en gut sagde det ku være det men stadig f* det up.
Argggg
Avatar billede dragonknight Juniormester
01. august 2005 - 14:07 #7
Og du har installeret SP2 ?
Avatar billede slawek007 Praktikant
01. august 2005 - 14:13 #8
yes yes
Avatar billede slawek007 Praktikant
19. august 2005 - 12:51 #9
stadig ingen hjælp at hente ????????????????????
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 01:36 #10
Noget nyt ?
Avatar billede slawek007 Praktikant
09. december 2005 - 11:18 #11
lukket